پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : 75354
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم:

مردم بوشهر به انقلاب وفادار هستند

قم نيوز : رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: عمده مردم استان بوشهر از رهبر معظم انقلاب تقلید می‌کنند و مردم این استان نسبت به انقلاب وفادار هستند.
مردم بوشهر به انقلاب وفادار هستند
مردم بوشهر به انقلاب وفادار هستند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید علی اکبر حسینی نژاد عصر امروز در دیدار جمعی از طلاب و فضلای استان بوشهر با آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به نقش بوشهر در مبارزه با استعمار اظهار کرد: نقش این استان در مبارزه با استعمارگر از دوره قاجار پررنگ تر شد، انگلیس چهار مرتبه به مرزهای بوشهر حمله کرد که در یک مرتبه توانست بوشهر را اشغال کند، اما دولت وقت تنها یک اعلامیه داد، اما مردم بوشهر به رهبری روحانیت علیه انگلیس جهاد کردند.

وی ادامه داد: بوشهر با حکم جهاد علما علیه نیروهای انگلیس به گورستانی برای این اشغالگران تبدیل شد، البته بسیاری از مجاهدان بوشهری به شهادت رسیدند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم افزود: امروز مردم بوشهر همچون گذشته انقلابی هستند، مردم این استان در دوران دفاع مقدس هزار و 110 شهید دادند، حتی از بین شهدای روحانیت در عرصه بین الملل، دو شهید متعلق به استان بوشهر است.

حسینی نژاد مردم بوشهر را دارای روحیه اطاعت نسبت به روحانیت دانست و تصریح کرد: عمده مردم این استان از رهبر معظم انقلاب تقلید می‌کنند، مردم بوشهر نسبت به انقلاب وفادار هستند، این استان 770 کیلومتر مرز آبی دارد و دارای نیروی انسانی جوان و مستعد است و صنایع بزرگی همچون نفت و پتروشیمی در بوشهر قرار دارد.

وی با بیان اینکه روحانیت بوشهر 40 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است خاطرنشان کرد: استان بوشهر دو هزار طلبه برادر و خواهر دارد که این طلاب در مقاطع مختلف در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdos05.yt0kk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما