سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : 7537
امام جمعه قم:

دشمنان كانون خانواده را هدف گرفته‌اند

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم با بيان اينكه دشمنان كانون خانواده را هدف گرفته‌اند گفت: حضور روحانيون در كانون خانواده بهترين نوع تبليغ است.
دشمنان كانون خانواده را هدف گرفته‌اند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سيد محمد سعيدي روز سه شنبه در ديدار ریيس و مديران سازمان تبليغات اسلامي استان قم كه به مناسبت فرارسيدن سالروز تاسيس سازمان تبليغات اسلامي به فرمان امام خميني(ره) انجام شد از اين سازمان به عنوان يكي از نهادهاي پربركت ياد كرد و افزود: اهميت سازمان تبليغات اسلامي در اين است كه بنيانگذار انقلاب اسلامي و برخي بزرگان در تاسيس اين سازمان نقش داشته‌اند.

وي تبليغ براي رضاي خداوند را از بهترين كارها برشمرد و با اشاره به لزوم بكارگيري جذابيت‌هاي تبليغ در ترويج آموزه‌هاي اسلامي اظهار كرد: جبهه مخالف دستگاه تبليغاتي اسلام از شگردهاي مختلفي براي تبليغ در كانون خانواده كه هسته تشكيل دهنده جامعه است استفاده مي‌كند تا در خانه‌ها حضور فعالي داشته باشد.

ریيس شوراي فرهنگ عمومي استان با اشاره به وجود تفكر بت پرستي در برخي كشورها تصريح كرد: وقتي شيطان، بت پرستي را رواج داد، كاري كرد كه مردم بت‌ها را به خانه‌هايشان بردند تا هميشه نمادي از تبليغ شيطاني در خانه‌ها مجسم باشد و وقتي چنين مجسمه‌اي در خانه‌ها پيدا شد آسيب‌هاي ديگري به وجود مي‌آيد.

سعيدي نسبت به تلاش دشمنان براي ايجاد كليساهاي خانگي هشدار داد و از مسوولان فرهنگي به خصوص سازمان تبليغات اسلامي خواست كه در زمينه ترويج آموزه‌هاي ديني و اعتقادي پيشرو باشد.

وي با بيان اينكه برخي از خانواده‌ها در معرض آسيب هستند، خواستار اجراي طرح‌هاي تبليغي كارآمد براي پوشش دادن اين خانواده‌ها شد و گفت: حضور روحانيون در كانون خانواده‌ها براي ترويج مسائل اعتقادي و بيان احكام شرعي بهترين نوع تبليغ است كه اثرگذاري خوبي دارد.

امام جمعه قم با تقدير از تلاش‌هاي مسوولان سازمان تبليغات اسلامي استان قم، بر لزوم حمايت بيشتر از اين سازمان براي تقويت برنامه‌هاي فرهنگي و تبليغي شد.

در ابتداي اين ديدار حجت‌الاسلام  عباس اسكندري، ریيس سازمان تبليغات اسلامي استان قم به ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي يك ساله اين سازمان و چالش‌هاي تبليغ دين پرداخت.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.s052yt0k5a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما