کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در مرحله دوم بسكتبال نوجوانان ايران

بسكتباليست‌هاي قم از پس رقباي مدعي برنيامدند

خبرگزاری فارس , 18 اسفند 1397 ساعت 18:22

بسكتباليست‌هاي نوجوان قم در دور رفت از مرحله دوم رقابت‌هاي فصل 1397 ليگ بسكتبال نوجوانان باشگاه‌هاي كشور از پس رقباي مدعي برنيامدند.


به گزارش قم نیوز دیدارهای مرحله دوم فصل جاری پیکارهای لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور دور رفت خود را به میزبانی هیأت بسکتبال قم در سالن شهید محمود رضائیان این شهر پشت‌سر گذاشت، اما دو مسابقه از سه بازی این مرحله برای نماینده قم با نتایج موفقی همراه نبود.

تیم خانه بسکتبال قم در نخستین دیدار خود در حضور قمی‌های علاقمند به بسکتبال به مصاف تیم شهرداری گرگان رفت و با نتیجه 56 بر 42 حریف خود را از پیش‌رو برداشت، در شرایطی که تیم مهرام زیتون دیگر پیروز بازی‌های روز نخست بود و از سد خانه بسکتبال رشت عبور کرد.

تیم بسکتبال نوجوانان قم در دومین دیدار خود در دور رفت مرحله دوم لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های ایران در سالن شهید رضائیان قم برابر تیم مدعی مهرام زیتون صف‌آرایی کرد اما در پایان این مسابقه نفس‌گیر و حساس با حساب 55 بر 60 باخت در در جدال سوم به دنبال جبران این نتیجه باشد.

قمی‌ها در سومین و آخرین دیدار خود در دور رفت مرحله دوم لیگ بسکتبال نوجوانان کشور، در یک بازی نزدیک 59 بر 56 با اختلاف اندک مغلوب خانه بسکتبال رشت شدند تا برای صعود به مرحله بعد این فصل ناچار به تلاش بیشتر در دور برگشت شده و برای صعود به مرحله نهایی به دنبال نتایج بهتری باشند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 75385

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75385/بسكتباليست-هاي-قم-رقباي-مدعي-برنيامدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir