کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده فارس قهرمان مسابقات دسته اول بدمینتون کشور در قم شد

خبرگزاری تسنیم , 18 اسفند 1397 ساعت 19:02

پرونده مسابقات دسته اول بدمینتون مردان کشور با قهرمانی نماینده فارس، نایب قهرمانی نماینده سیستان و مقام سومی تیم شایسته و بومی استان قم بسته شد.


به گزارش قم نیوز در پایان دور برگشت از مرحله نهایی لیگ دسته اول بدمینتون کشور که در سالن مرحوم حامد فرهمند مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، تیم‌های صنایع پلاستیک شیراز و پاک چوب سیستان و بلوچستان لیگ برتری شدند.

در این مسابقات که به‌صورت دوره‌ای با حضور تیم‌های صنایع پلاستیک شیراز، پاک چوب سیستان و بلوچستان، هیئت بدمینتون قم و فروشگاه‌های طلایی نیشابور برگزار شد پس از نمایندگان فارس و سیستان، تیم هیئت بدمینتون قم به مقام سوم دست‌یافت.

عنوان سومی تیم شایسته و بومی تیم هیئت بدمینتون قم در شرایطی به دست آمد که امتیاز این تیم با تیم رده دومی پاک چوب سیستان و بلوچستان مساوی بود و در شمارش گیمها تیم پاک چوب بالاتر از تیم هیئت بدمینتون قم قرار گرفت.

در ترکیب تیم هیئت بدمینتون قم در این رقابت‌ها محسن صادقیان، عرفان نوری، علیرضا افکانه، محمد معین کشاورز، سجاد ترابی و محسن دادستان به میدان رفتند و هدایت این تیم بر عهده محمدرضا مطیع به‌عنوان سرمربی و حامد شبانیان به‌عنوان مربی بود و علی فرجی به‌عنوان سرپرست در این تیم حضور داشت.

مراسم اختتامیه این رقابت‌ها با حضور فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون بدمینتون و جمعی از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و هیئت بدمینتون استان قم و گروهی از پیشکسوتان ورزشی برگزار شد و تیم‌های برتر با حضور بر روی سکو جام، مدال‌ها و احکام خود را دریافت کردند.

محمدحسن حسین زاده رئیس هیئت بدمینتون استان قم در حاشیه این مراسم با تأکید بر مثبت بودن عملکرد بدمینتون بازان قمی، تیم هیئت بدمینتون قم را تنها تیمی در این رقابت‌ها دانست که از ترکیبی صددرصد بومی بهره می‌برد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 75395

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75395/نماینده-فارس-قهرمان-مسابقات-دسته-اول-بدمینتون-کشور-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir