کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

30خانه ورزش سال 98 در روستاهای قم احداث می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 18 اسفند 1397 ساعت 21:08

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم گفت: در حال حاضر در ۶۰ روستای قم خانه ورزش دایر و فعال‌شده است، سال آینده در ۳۰ روستای دیگر قم نیز خانه ورزش مستقر می‌شود.


به گزارش قم نیوز سید محمدرضا هاشمی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: کاهش آمار طلاق یکی از رویکردهای مهم استان در مسائل مربوط به جوانان است.

وی طلاق را مهم‌ترین آسیب اجتماعی قم دانست و افزود: با توجه به جایگاه ویژه شهر قم، وجود آمار بالای طلاق در این استان زیبنده و قابل‌قبول نیست، دستگاه‌های استانی باید در مسیری حرکت کنند که آمار کنونی طلاق در قم در حد قابل‌توجهی کاسته شده و این معضل به صورت کلی از این شهر رخت ببندد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم گفت: مسئولان تلاش خود را در این مسیر قرار دهند که حتی یک مورد طلاق نیز در قم به ثبت نرسد، افزایش ساعت مشاوره‌های پیش از ازدواج یکی از سیاست‌های استان در کاهش آمار طلاق و موفقیت در زندگی زوج‌های جوان بوده است.

هاشمی با تأکید بر افزایش اعتبارات مقابله با آسیب‌های اجتماعی در استان قم ابراز کرد: اعتبارات و منابع تخصیص داده شده در زمینه کاهش و مقابله با آسیب‌های اجتماعی از 900 میلیون تومان سال 96 به بیش از 6 میلیارد تومان در سال 97 رسیده که باید نتایج مثبتی از آن نصیب استان شود.

وی با اشاره به مسئله روستاها بخش‌های قم در افزایش برگزاری دوره‌های مشاوره‌ای و کلاس‌های مهارت‌آموزی تصریح کرد: افزایش مراکز مشاوره‌ای و برگزاری جلسات ستاد ساماندهی جوانان قم در بخش‌ها و روستاهای استان برای کاهش معضلات موجود در این مناطق در دستور کار مسئولان استانی قرار گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم ادامه داد: در حال حاضر در 60 روستای قم خانه ورزش دایر و فعال‌شده است، سال آینده در 30 روستای دیگر قم نیز خانه ورزش مستقر می‌شود، استقرار و تأمین تجهیزات ورزشی و فضاسازی مناسب از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در ساماندهی خانه‌های ورز در سطح روستاهای قم است.

هاشمی ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب نسبت به جوانان اهتمام و توجه ویژه‌ای از سوی مقام معظم رهبری شده و ایشان بیش از 40 مرتبه جوانان را مورد خطاب و یا سفارش قرار داده که نشان از عمق اهمیت و توجه به مسئله جوانان در آینده نظام اسلامی است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 75397

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75397/30خانه-ورزش-سال-98-روستاهای-قم-احداث-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir