شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب : 75399
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت الله یزدی: ملت بحرین با رهبری شیخ عیسی قاسم در برابر ظلم به پیروزی می‌رسد

قم نيوز : رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: به شیخ عیسی قاسم تبریک و خوش آمد می گویم و این سفر را قدمی برای پیروزی انقلاب بحرین می دانم و امیدوارم اجر و پاداش زحمات و مشقت‌های شما در کنار انبیای الهی و عالمان دینی باشد.
آیت الله یزدی: ملت بحرین با رهبری شیخ عیسی قاسم در برابر ظلم به پیروزی می‌رسد
آیت الله یزدی: ملت بحرین با رهبری شیخ عیسی قاسم در برابر ظلم به پیروزی می‌رسد
به گزارش قم نیوز آیت الله محمد یزدی در آئین تکریم ازعالم مجاهد شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین که شامگاه شنبه در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه برگزار شد، اظهار داشت: اسلام در تاریخ خود همواره در برابر دشمن با تحمل مشقت‌های رهبران دینی روبرو بوده است.

وی با اشاره به حضور شیخ عیسی قاسم در ایران افزود: رهبر شیعیان بحرین به کشور ما آمده است کشوری که در آن اسلام حکم فرما است، این عالم دینی به شهر مقدس قم تشریف فرما شدند و این موضوع سبب افتخار است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ویژگی‌های عالم مبارز شیخ عیسی قاسم تصریح کرد: هدف از تشکیل این جلسه با حضور علما و فضلای حوزه تکریم از شخصیت شیخ عیسی قاسم به دلیل زندان و تبعید و مقاومت در برابر ظلم است.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: در حوزه علمیه قم هزاران روحانی مشغول تحصیل و تدریس و پژوهش هستند و دستگاه‌های کشور در خدمت اسلام و انقلاب هستند و افتخار دارم که یکی از اعضای فقهای شورای نگهبان هستم و آن چه که مجلس و دولت تصمیم می‌گیرد از نظر این شورا می گذرد و در کنار بقیه اعضای شورای نگبهان مراقبت می‌کنم بر خلاف اسلام نباشد.

عضو فقهای شورای نگهبان عنوان کرد: همه افرادی که در این مراسم حضور پیدا کردند به خاطر تکریم از شیخ عیسی قاسم است، در تاریخ گذشته هیچ گاه اسلام همانند امروز در سطح جهانی مطرح نبوده و این مطرحیت اسلام به دلیل زحمات علما و نخگبان و شخصیت‌های دینی است.

آیت الله یزدی با اشاره به مقاومت ملت مظلوم بحرین در برابر رژیم آل خلیفه خاطرنشان کرد: به شیخ عیسی قاسم تبریک و خوش آمد می گویم و این سفر را قدمی برای پیروزی انقلاب بحرین می دانم و امیدوارم زحمات و مشقت‌های شما در کنار انبیای الهی و عالمان دینی باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcco1qm.2bqpo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما