کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جذب تیراندازان غیربومی به موفقیت قم در لیگ برتر تیراندازی کمک کرد

خبرگزاری تسنیم , 19 اسفند 1397 ساعت 16:01

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: جذب تیراندازان غیربومی به موفقیت قم در لیگ برتر تیراندازی بانوان کمک کرده است.


به گزارش قم نیوز محمدجواد متقیان نژاد اظهار داشت: کسب رتبه پنجم تیم هیئت تیراندازی قم در لیگ برتر تیراندازی بانوان کشور با توجه به تنگناهایی که با آن مواجه بود رتبه مطلوب و قابل قبولی برای استان قلمداد می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات ترکیبی از تیراندازان بومی و غیر بومی را در دو بخش تپانچه و تفنگ وارد لیگ کردیم و تجربه تیراندازان غیر بومی و صاحب‌نام ما به کمک تیم آمد و اگر می‌توانستیم از تیراندازانی که در نیم‌فصل جذب کرده از ابتدای لیگ استفاده کنیم می‌توانستیم حتی روی سکو برویم.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: آمیتس جعفری یکی از تیراندازان ملی‌پوش و غیر بومی ما بود که در رشته تپانچه و در نیم‌فصل دوم جذب کردیم که جذب وی هزینه چندانی برای ما نداشت و جذبش و سایر غیربومی‌ها بیشتر بر مبنای رابطه و با پرداخت مبالغ ناچیز بابت هزینه‌های تمرین و رفت‌وآمد بود.

متقیان نژاد عنوان کرد: در مورد نوشین شهبازی فرد که تیرانداز ملی‌پوش است و همچنین حدیثه یاوری از ملی‌پوشان تیم ملی جوانان و مریم زابلی زاده از تیراندازان مطرح و صاحب رکورد و عضو سابق تیم ملی نیز همین رویه را دنبال کردیم و خوشبختانه حضور این تیراندازان در کنار تیراندازان بومی به تیم ما کمک شایانی کرد.

وی تأکید کرد: در نیم‌فصل تا مرحله بستن قرارداد با یکی از تیراندازان مطرح کشور که حتی در المپیک هم حضور داشته پیش رفتیم و می‌توان گفت مراحل کار هم تمام شد، اما در آخرین لحظه برخی از مسائل سبب شد نتوانیم وی را جذب کنیم.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: تیراندازی قم از وجود تیراندازان بومی نظیر رؤیا صبح خیز، مینا روحیان، نرجس کولیوند، ریحانه حیدری، فاطمه حسین زاده و چند تیرانداز دیگر بهره‌مند‌است و سرمایه انسانی خوبی در اختیار دارد.

انتهای پیام/  137


کد مطلب: 75418

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75418/جذب-تیراندازان-غیربومی-موفقیت-قم-لیگ-برتر-تیراندازی-کمک

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir