يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۸
کد مطلب : 75437
منبع : خبرگزاری فارس

موج جدید انتقادات به وضعيت فوتبال قم / استيضاح آقاي رئيس در مجمع ساليانه

قم نيوز : عملكرد ضعيف نمايندگان فوتبال و فوتسال قم در مسابقات سال‌هاي اخير ليگ‌هاي برتر و دسته اول باشگاه‌هاي كشور موج جديد انتقادات را به سمت و سوي متولي اين دو رشته كشيده است.
موج جدید انتقادات به وضعيت فوتبال قم / استيضاح آقاي رئيس در مجمع ساليانه
موج جدید انتقادات به وضعيت فوتبال قم / استيضاح آقاي رئيس در مجمع ساليانه
به گزارش قم نیوز نگاهی گذرا به اتفاقات یکی دو سال اخیر فوتبال و فوتسال استان قم بیانگر این است که این دو رشته پرطرفدار ورزشی بیشتر در جاده سقوط گام برداشته‌اند تا مسیر صعود، به همین دلیل موج شدیدی از انتقادات متوجه عملکرد هیات فوتبال استان قم است.

سقوط تیم صبای قم از لیگ برتر به دسته اول فوتبال ایران در اردیبهشت ماه سال 1396، سقوط همین تیم از لیگ دسته اول به لیگ دسته دوم فوتبال کشور در بهمن ماه همان سال، سقوط تیم لیگ برتری فوتسال قم (هیات فوتبال) از لیگ برتر در سال 1396 و مجددا سقوط همین تیم از لیگ دسته اول به دسته دوم، نامشخص بودن وضعیت قهرمان لیگ برتر فوتبال قم برای حضور در لیگ آزادگان در چند سال اخیر و برخی موارد دیگر که هیات فوتبال قم را به شدت وارد حاشیه کرده، از جمله مواردی است که می‌توان برای نقد عملکرد این هیات ورزشی پرطرفدار مورد نظر قرار داد.

 

خسروی: با این مدیریت به هیچ کجا نمی‌رسیم

حالا اهالی این دو رشته خواستار رسیدگی بیشتر به وضعیت حال حاضر فوتبال و فوتسال قم هستند، رشته‌هایی که در سال‌های اخیر انواع و اقسام سقوط‌ها را تجربه کرده‌اند به طوری که مسعود خسروی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال امید صبای قم می‌گوید: فوتبال قم در سراشیبی سقوط است و با این مدیریت به هیچ کجا نمی‌رسیم!

وی که از فوتبالیست‌های خوشنام قم به شمار می‌رود و سال گذشته در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در اوضاع نابسامان صبا، تنها مربی وفادار به این تیم بود، در ادامه تصریح کرد: انتقاد ما از سرِ دلسوزی است، امیدوارم با تغییرات در مدیریت ورزش اتفاقات خوبی برای فوتبال قم رقم بخورد.

 

6 سال ریاست بدون نقد و بررسی عملکرد فوتبال قم

از سال 1391 تا 1395 کریم بهرامی رئیس هیات فوتبال استان قم بود و وی در روزهای پایانی سال 1395 بار دیگر در مجمع انتخابات هیات فوتبال فوتبال قم در حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، حسن عابدی مدیر کل وقت ورزش و جوانان قم و دیگر اعضای مجمع، گوی سبقت را از قدرت‌الله باقری و مهدی بهشتی ربود و بار دیگر برای مدت چهار سال تا 1399 رئیس این هیات ورزشی پرمخاطب شد.

حالا 6 سال از دوره هشت ساله ریاست بهرامی در هیات فوتبال استان قم می‌گذرد ولی سئوال بزرگ در ذهن تمام اهالی فوتبال قم این است که چرا در این سال‌ها حتی برای یک بار مجمع سالیانه این هیات برای بررسی وضعیت فوتبال قم برگزار نشده تا عملکرد این هیات مورد نقد قرار بگیرد.

این در حالی است که هر ساله تمام هیات‌های ورزشی موظف به برگزاری مجمع سالیانه با حضور رئیس فدراسیون، مدیر کل ورزش و جوانان و دیگر اعضای مجمع هستند تا عملکرد رئیس هیات در تمامی بخش‌ها مورد نقد و بررسی قرار بگیرد و اگر اشکال یا کاستی وجود داشت برای رفع آن بحث شده و نقاط قوت مورد حمایت قرار بگیرد اما این موضوع هرگز در این 6 سال برای هیات فوتبال قم رخ نداد.

 

استیضاح رئیس هیات فوتبال قم

در عرصه سیاست، مجلس شورای اسلامی با اجرای طرح استیضاح به بررسی دقیق عملکرد یک وزیر می‌پردازد اما در عرصه ورزش رسم بر این است که عملکرد رئیس یک فدراسیون یا هیات ورزشی با برگزاری مجمع سالیانه نقد می‌شود، بر این اساس انتظار اهالی فوتبال و فوتسال قم این است که خیلی زود مجمع سالیانه هیات فوتبال استان قم بالاخره پس از 6 سال و برای نخستین بار در دوران ریاست کریم بهرامی به صورت رسمی برگزار شود، مجمعی که قطعا باید در آن رئیس فدراسیون فوتبال حضور یابد و عملکرد هیات فوتبال قم مورد واکاوی قرار بگیرد.

این در شرایطی است که ورزشی‌ها معتقدند هیات فوتبال قم در سال‌های اخیر عملکرد بسیار ضعیفی داشته است و از جمله آنها می‌توان به انحلال و به تاریخ پیوستن تیم صبا، سقوط تیم‌های پایه این باشگاه و از دست رفتن یکی از سهمیه‌های لیگ برتر و دسته اول فوتسال قم اشاره کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfejde.w6dtmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما