سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 75484
منبع : خبرگزاری فارس
آیت الله غروی:

شرح بیانیه گام دوم انقلاب نوشته می‌شود

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: به دنبال این هستیم که برای بیانیه گام دوم انقلاب شرح نوشته شده و به صورت کتاب درسی یا از راه‌های دیگر به طلاب آموزش داده شود.
آیت الله غروی: شرح بیانیه گام دوم انقلاب نوشته می‌شود
آیت الله غروی: شرح بیانیه گام دوم انقلاب نوشته می‌شود
به گزارش قم نیوز آیت الله سیدمحمد غروی در دیدار با تعدادی از طلاب و اساتید حوزه برگزای تجمع طلاب حوزه‌های علمیه در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری را اقدامی ارزنده توصیف کرد و گفت: برگزاری این تجمع اقدامی لازم و ضروری بود.

وی با بیان اینکه در پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب غیر از کارهای عملی نظیر برگزاری این تجمع، انجام اقدامات تبیینی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که برای بیانیه گام دوم انقلاب شرح نوشته شده و به صورت کتاب درسی یا از راه‌های دیگر به طلاب آموزش داده شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه پیشنهاد کرده ام که در در دروس حوزه دستاوردهای انقلاب آموزش داده شود، گفت: باید مشخص شود که در گذشته در چه جایگاهی قرار داشتیم و بعد از انقلاب به چه پیشرفت های بزرگی دست یافته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه شورای عالی حوزه و جامعه مدرسین به آنچه تشخیص می‌دهند که وظیفه است، عمل می کنند، تاکید کرد: هم جامعه مدرسین و هم شورای عالی حوزه نسبت به مواضع مقام معظم رهبری حساس هستند.

آیت الله غروی با اشاره به اینکه در جلسات جامعه مدرسین درباره مسائل روز بحث و بررسی می‌شود، تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم از طریق ارسال نامه، تماس با مسؤولان، صدور اطلاعیه و ... اعضای جامعه مدرسین و شورای عالی به وظیفه خود عمل می‌کنند.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdchkknq.23nm6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما