کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با اخلال‌گران بازار گوشت و مرغ با شدیدترین حالت ممکن برخورد می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 21 اسفند 1397 ساعت 16:33

معاون دادستان قم گفت: دادستانی قم برای تمام افرادی که در مسئله گوشت مرغ و گوشت خلل وارد ‌کنند پرونده قضایی تشکیل داده و با افراد متخلف با شدیدترین حالت ممکن برخورد می‌کند.


به گزارش قم نیوز علی‌اصغر سلطانی عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با هرگونه گران‌فروشی مرغ و گوشت در قم برخورد خواهد شد.

وی با انتقاد از موضع‌گیری‌های برخی از مدیران استانی افزود: در شرایطی که جامعه در وضعیت اقتصادی سختی به سر می‌برد، تلاش برخی از مدیران قم در توجیه قیمت بالای گوشت مرغ و گوشت منجمد نگران‌کننده و تأسف‌بار است.

معاون قضایی دادستان قم با ابراز تأسف از روحیه منفعلانه بسیاری از مدیران استانی تأکید کرد: گوشت و مرغ در قم به حد کافی و در حد نیاز وجود دارد، اما بروکراسی‌های بی‌مورد اداری و روحیه ناپسند برخی از مدیران سبب می‌شود که امر توزیع گوشت در قم با مشکل و معضل همراه شود.

سلطانی با انتقاد از عملکرد مسئولان متولی توزیع گوشت قم خاطرنشان کرد: عملکرد مسئولان استان در توزیع گوشت منجمد و مرغ به‌شدت نامطلوب و ضعیف است، مدیران در شرایط کنونی جامعه مقداری تحرک از خود نشان دهند.

وی با تأکید بر گران‌فروشی مرغ در قم ادامه داد: تفاوت قیمت مرغ در قم نسبت به بسیاری از شهرهای دیگر اتفاقی نبوده و این مسئله از گران‌فروشی در بین مرغداران، توزیع‌کنندگان و یا افزایش کارمزد کشتارگاه نشأت‌گرفته است.

معاون قضایی دادستان قم اضافه کرد: مسئولان اقتصادی قم در مسئله گرانی گوشت مرغ به‌جای توجیه قیمت بالای و غیرمعقول این محصول به فکر راهکار باشند، قیمت گوشت مرغ در بسیاری از شهرهای کشور علی‌رغم کشتار کمتر نسبت قم، قیمت مناسب‌تری دارند.

سلطانی با تأکید بر برخورد قاطع و بدون اغماض دادستانی قم با اخلال گران بازار مرغ و گوشت قم ابراز کرد: دادستانی قم با تمام افرادی که در مسئله گوشت مرغ و گوشت خلل وارد ‌کنند پرونده قضایی تشکیل داده و با افراد متخلف با شدیدترین حالت ممکن برخورد می‌کند.

وی تأکید کرد: مدیران استان در حساسیت نسبت به قیمت گوشت مرغ و گوشت منجمد و دیگر کالاهای اساسی فقط به جیب خود نگاه نکنند، برای بسیاری از مردم 1000 تومان حکم خرید یا از دست رفتن قدرت خرید دارد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 75495

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75495/اخلال-گران-بازار-گوشت-مرغ-شدیدترین-حالت-ممکن-برخورد-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir