چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 75518
منبع : خبرگزاری تسنیم

نمایشگاه گل و گیاه استان قم برپا شد

قم نيوز : مدیر عامل شرکت نمایشگاه سفیران گفت: نمایشگاه گل و گیاه استان قم ۲۱ الی ۲۶ اسفندماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ میزبان مردم استان قم است.
نمایشگاه گل و گیاه استان قم برپا شد
نمایشگاه گل و گیاه استان قم برپا شد
به گزارش قم نیوز حامد خورشیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات نمایشگاه دائمی استان برگزار شد اظهار داشت: نمایشگاه گل و گیاه برای سومین سال است که در قم برگزار می‌شود و 100 مشارکت کننده و تولید کننده در زمینه گل‌های آپارتمانی و گل‌های تزئینی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: در این نمایشگاه انوع گل و گیاه و ادوات باغبانی نظیر بیل، بیلچه، سم، کود و خاک وجود دارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه سفیران تصریح کرد: تلاش کردیم در این نمایشگاه دست واسطه‌ها را قطع کرده و این اقدام سبب رونق کار بخش خصوصی شده و همچنین سبب کاهش قیمت‌ها می‌شود.

خورشیدی ادامه داد: از 20 استان کشور در سومین نمایشگاه گل و گیاه استان قم شرکت کردند که در زمینه گل‌های آپارتمانی و گل‌های تزئینی محصولات خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

وی افزود: بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان از کرج، محلات، تهران و استان‌های شمالی هستند و تولید گنندگاه قمی 5 درصد شرکت‌کنندگان این نمایشگاه را شکل می‌دهند که عمدتاً غرفه پرورش کاکتوس دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه سفیران عنوان کرد: در زمینه گیاهان دارویی تلاش شده است آن دسته از گیاهانی که ارگانیک است و برای سلامتی مردم مفید است در این نمایشگاه حضور داشته باشند.
خورشیدی بیان کرد: نمایشگاه گل و گیاه استان قم 21 الی 26 اسفندماه از ساعت 16 الی 22 میزبان مردم استان قم است.

وی اظهار داشت: مردم قم در این سه سال از نمایشگاه گل و گیاه استقبال بسیار خوبی انجام دادند، با توجه به اینکه آب و هوای قم خشک است اما مردم این استان استقبال بسیار خوبی از گل و گیاه دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه سفیران تصریح کرد:35 غرفه صنایع دستی و 70 غرفه محصولات غذایی و سوغات استان و 130 غرفه گل و گیاه در این نمایشگاه حضور دارند.

عمو رسولی مدیرعامل شرکت نمایشگاهی استان قم نیز در این نشست بیان کرد: نمایشگاه گل و گیاه از سال 96 در استان قم فعالیت خود را آغاز کرد و با توجه به گرم و خشک بودن استان قم تصور می‌شد استقبالی از نمایشگاه نشود ولی مردم قم استقبال بسیار خوبی کردند و سال گذشته این نمایشگاه دو بار برگزار شد.

وی افزود: غرفه‌هایی در زمینه محصولات استان در این نمایشگاه برپا شده است، در کشورهای دیگر نظیر عراق تلاش شد که نمایشگاه گل و گیاه برپا شود ولی استقبالی نشد ولی در خردادماه برای شهر بیروت نمایشگاه برپا می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی استان قم بیان کرد: افرادی در این نمایشگاه غرفه برپا کردند که کیفیت گل و گیاه آن‌ها مناسب است، با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم عزیز استان قم اگر قانون به من اجازه می‌داد تلاش می‌کردم که سالی دو بار این نمایشگاه را برگزار کنم.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcfctde.w6dtyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما