کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تزریق بودجه به هیئت‌های ورزشی قم برنامه محور می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 23 اسفند 1397 ساعت 13:44

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: هر هیئتی که برنامه‌ای قابل‌قبول در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی رشته خود ارائه دهد از اعتبارات لازم بهره‌مند می‌شود.


به گزارش قم نیوز رسول منعم با اشاره به اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان در سال آینده اظهار داشت: ورزش استان قم در سال 98 شرایط ویژه‌ای در پیش رو داشته و با توجه به نزدیکی المپیک توکیو و ضرورت حمایت از ورزشکاران برای این مهم،  امیدواریم با بهبود و کنترل وضعیت اعتبارات مالی اداره کل ورزش و جوانان بتوانیم حمایت مناسبی از ورزشکاران دارای شانس حضور در المپیک داشته باشیم.

وی افزود: در حوزه مسائل مالی هیئت‌های ورزشی، تاکنون حمایت خوبی از آنها صورت گرفته و هیچ هیئت ورزشی از نظر مالی در تنگنا قرار ندارد، اما با توجه به کمبود منابع مالی، در حال حاضر باید این موضوع را مدیریت کرده و درعین‌حال از قهرمانان حمایت کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: تزریق بودجه به هیئت‌های ورزشی قم برنامه محور انجام می‌شود، به‌طوری‌که هر هیئتی که برنامه‌ای قابل‌قبول در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی رشته خود ارائه دهد از اعتبارات لازم بهره‌مند می‌شود و این رویکرد، ادامه روندی بوده که از گذشته نزدیک در ورزش قم در پیش‌گرفته شده است.

منعم در مورد برنامه‌های عمرانی ورزش قم عنوان کرد: مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) و استخر مجموعه ورزشی تختی مهم‌ترین طرح‌های عمرانی نزدیک به راه‌اندازی در قم هستند که در مورد مجموعه پیامبر اعظم (ص) تا چند هفته دیگر شاهد بهره‌برداری خواهیم بود.

وی تأکید کرد: موضوع سالن 4500 نفری امام رضا(ع) در پردیسان نیز یک پروژه ملی و نه استانی است و در نظر داریم با رایزنی با وزارت ورزش و جوانان زمینه را برای تزریق بودجه به این طرح و تکمیل آن در نیمه نخست سال 98 اقدام کنیم و امیدوارم وزارت ورزش برای در اولویت قرار دادن این طرح با توجه به داشته‌های مالی خود مجاب شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: در زمینه ورزش قهرمانی در قم، امروز نقش بخش خصوصی برای پیشبرد اهداف ورزش قهرمانی اجتناب‌ناپذیر است و اگر در فوتبال، فوتسال و چند رشته دیگر به دنبال در اختیار داشتن تیم‌هایی قدرتمند در لیگ‌های کشوری هستیم باید از این ظرفیت استفاده کنیم و برای این منظور مذاکره خواهیم کرد.

انتهای پیام/  113


کد مطلب: 75565

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75565/تزریق-بودجه-هیئت-های-ورزشی-قم-برنامه-محور-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir