جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب : 75590
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

امیرآبادی: دولت به سراغ گزینه کارت ارزاق برود

قم نيوز : عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امکان توزیع مناسب کالاهای اساسی در کشور وجود ندارد، باید به سرعت کارت ارزاق برویم، چون برخی از مردم امکان دسترسی به کالاهای اساسی ندارند.
دولت به سراغ گزینه کارت ارزاق برود
دولت به سراغ گزینه کارت ارزاق برود
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی عصر امروز در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به اعمال تحریم‌ها علیه ایران اظهار کرد: با وجودی اینکه علیه کشورمان تحریم اعمال شده است، اما امکان دور زدن تحریم‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه کنجاله سویا در انبارهای بنادر کشور است، اما این نهاده‌های دامی به دست تولیدکننده نمی‌رسد، با وجود این که چند برابر سال گذشته گوشت وارد کشورمان شد، در زمینه گوشت در ایران مشکل وجود دارد، دلیل این مسائل توزیع نامناسب است و برای توزیع مناسب کالاهای اساسی باید تدبیری اندیشیده شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: اگر امکان توزیع مناسب کالاهای اساسی در کشور وجود ندارد، باید به سرعت کارت ارزاق برویم، چون برخی از مردم دسترسی به کالاهای اساسی ندارند و افرادی ماه‌ها گوشت نخوردند، اما برخی از افراد دیگر به آسانی به این کالاها دسترسی دارند.  

امیرآبادی کمک به دولت را وظیفه مجلس شورای اسلامی دانست و تصریح کرد: در هر جایی در مجلس که بتوانیم، به دولت و بخش خصوصی کمک می‌کنیم تا دولت بتواند مشکلات کشور را رفع کند.

وی خاطرنشان کرد: به وزیر صنعت توصیه می‌کنم همان مسائلی که او در زمان عضویت در مجلس به عنوان دغدغه‌های تولیدکنندگان مطرح می‌کرد، در پست وزارت پیگیرشان باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfxtde.w6dt1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما