جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 75602
منبع : خبرگزاری فارس
گلایه از جمع‌آوری اتوبوس ایستگاه محمدیه قم

تقاضای سفر به ایستگاه محمدیه در حد اختصاص دادن اتوبوس نیست

قم نيوز : معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: به دلیل اینکه بیشتر قطارهای مسافربری در ایستگاه مرکزی شهر توقف می‌کنند، ایستگاه محمدیه با ظرفیت بسیار پایین مسافر مواجه است و عملاً نمی‌توان اتوبوس به این خط اختصاص داد.
تقاضای سفر به ایستگاه محمدیه در حد اختصاص دادن اتوبوس نیست
تقاضای سفر به ایستگاه محمدیه در حد اختصاص دادن اتوبوس نیست
به گزارش قم نیوز عباس ذاکریان امروز در پاسخ به سوژه مردمی ثبت‌شده در سامانه فارس من با عنوان «گلایه از جمع‌آوری اتوبوس ایستگاه محمدیه قم» اظهار کرد: به دلیل اینکه بیشتر قطارهای مسافربری در ایستگاه مرکزی شهر توقف می‌کنند، ایستگاه محمدیه با ظرفیت بسیار پایین مسافر مواجه است و با توجه به هزینه یک میلیارد و 500 میلیونی برای خرید هر دستگاه اتوبوس و تقاضای سفر بسیار محدود در این مسیر عملاً نمی‌توان اتوبوس به این خط اختصاص داد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به خارج از محدوده بودن ایستگاه محمدیه و ناایمن بودن و نامناسب بودن مسیر دسترسی به آن بارها اعلام‌شده امکان سرویس‌دهی توسط سازمان اتوبوس‌رانی میسر نیست.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: برای حل این مشکل با تاکسی‌ها و ون‌های مسیر قنوات هماهنگ شده تا اطلاعات توقف قطارهای ایستگاه محمدیه در اختیار آن‌ها قرار گیرد و این مسیر را پوشش دهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcj8mea.uqeiyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما