شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 75610
منبع : خبرگزاری تسنیم

امیرآبادی: گوشت بیشتر از گذشته وارد کشور شد‌/ ‌توزیع نامناسب ‌و رانتخواری داریم

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس ‌گفت: توزیع مناسب یکی از مسائل دیگر بوده و با وجود اینکه در سال جاری بیش از سال های گذشته گوشت وارد کشور شده، توزیع نامناسب اقلام اساسی و رانتخواری های موجود سبب شده که در این زمینه مشکلاتی ایجاد شود.
امیرآبادی: گوشت بیشتر از گذشته وارد کشور شد‌؛ ‌توزیع نامناسب ‌و رانتخواری داریم
امیرآبادی: گوشت بیشتر از گذشته وارد کشور شد‌؛ ‌توزیع نامناسب ‌و رانتخواری داریم
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تحریم در کشور وجود دارد ولی می‌توان آن‌ها را دور زد و صنعت کشور را فعال کرد.

وی با بیان اینکه در شرایط تحریمی کار برای مسئولان سخت شده است، بیان کرد: توزیع مناسب یکی از مسائل دیگر بوده و با وجود اینکه در سال جاری بیش از سال‌های گذشته گوشت وارد کشور شده، توزیع نامناسب اقلام اساسی و رانتخواری های موجود سبب شده که در این زمینه مشکلاتی ایجاد شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای توزیع نامناسب اقلام اساسی باید راهکاری اندیشیده شود و توجهی جدی به این موضوع شود، اگر مشکل توزیع ارزاق عمومی رفع نمی‌شود باید به صورت کارت ارزاق انجام شود.

امیرآبادی ادامه داد: مجلس در زمینه‌های مختلف حامی دولت بوده است و هرکجا که دولت قصد رفع مشکلات کشور دارد به دولت و بخش خصوصی کمک می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بنده با وجود انتقاداتی که به دولت فعلی دارم، معتقدم که وظیفه انسانی، دینی و ملی ما کمک به دولت بوده و ما باید همواره از دولت پشتیبانی کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آن چیزی که برای تولید کنندگان می تواند مفید باشد عمل به همان نکاتی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان رئیس کمیسیون صنایع نسبت به آن ها دغدغه مند بودند.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: اگر نمی توانیم توزیع را مدیریت کنیم چاره ای نداریم جز اینکه به سمت کارت ارزاق برویم و باید دولت یک فکری برای بهبود اوضاع تولید بکند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciuqay.t1awz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما