کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده قم برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ۲ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد

خبرگزاری تسنیم , 25 اسفند 1397 ساعت 12:15

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه سوهان محمد سیما گفت: نماینده قم برای قهرمانی در لیگ فوتسال ۲ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.


به گزارش قم نیوز رسول قلی‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت نماینده قم در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: تیم سوهان محمد سیمای قم امسال در لیگ برتر فوتسال عملکرد قابل‌توجهی داشت و با وجود تنگناهای مالی فراوان و دست‌بسته کادر فنی کار بزرگی انجام و تا نیمه‌نهایی پیش رفت و با یک گل اختلاف برابر قهرمان لیگ بازنده شد.

وی افزود: برای فصل آینده با رسول منعم مدیرکل جدید ورزش و جوانان قم صحبت شده و ایشان از بنده برنامه خواسته و من هم برنامه‌ای به او داده‌ام، درصورتی‌که بخواهیم تیمی برای قهرمانی در لیگ برتر ببندیم به بودجه‌ای 2 میلیارد تومانی نیاز داریم.


رئیس هیئت‌مدیره باشگاه سوهان محمد سیما گفت: زمردی حامی مالی فصل گذشته نیز قول داده است که 600 میلیون تومان از این مبلغ را به ما کمک کند و در نظر داریم تبلیغات روی لباس و پشت لباس‌های تیم را واگذار کنیم و از این طریق درآمدزایی کنیم.

قلی‌زاده خاطرنشان کرد: در مورد باقی‌مانده اعتبار موردنیاز باید دید مسئولان قصد دارند چگونه و تا چه اندازه به تیم کمک کنند، اگر قرار بر بستن تیم برای قهرمانی باشد دیگر نمی‌توان با حداقل‌ها تیم بست و باید برای تقویت تیم هزینه کنیم.

وی تأکید کرد: بخشی از محل درآمد تیم تبلیغات دور زمین و بلیت‌فروشی خواهد بود و من از هواداران فهیم فوتسال قم درخواست می‌کنم در زمینه بلیت‌فروشی در کنار ما باشند و از این موضوع دلگیر نشوند چراکه همه باید برای تقویت این تیم دست‌به‌دست هم دهیم.

انتهای پیام/  113


کد مطلب: 75627

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75627/نماینده-قم-قهرمانی-لیگ-برتر-فوتسال-۲-میلیارد-تومان-بودجه-نیاز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir