شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 75644
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله ‌یزدی: دشمن تلاش می‌کند به قداست قم ضربه بزند

قم نيوز : رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دشمن درصدد است از طریق فضای مجازی، ارتباطات خانوادگی را آسیب بزند و ما باید سعی کنیم ارتباطات خانواده‌ها را بر اساس معارف اسلام تقویت کنیم.
آیت‌الله ‌یزدی: دشمن تلاش می‌کند به قداست قم ضربه بزند/انتقاد از وضعیت حجاب در جامعه
آیت‌الله ‌یزدی: دشمن تلاش می‌کند به قداست قم ضربه بزند/انتقاد از وضعیت حجاب در جامعه
به گزارش قم نیوز آیت‌الله محمد یزدی در دیدار با حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: تبلیغ چهره به چهره تأثیر بیشتری دارد و فقط با بگیر و ببند و زندانی ‌و بازداشت کردن دختران جوان، نمی‌شود آن‌ها را تربیت کرد.

وی با اشاره به اهمیت تربیت در اسلام گفت: باید در درون خانواده کار فرهنگی انجام گیرد تا آسیب‌ها ریشه‌کن شود، دشمن درصدد است از طریق فضای مجازی، ارتباطات خانوادگی را آسیب بزند و ما باید سعی کنیم ارتباطات خانواده‌ها را بر اساس معارف اسلام تقویت کنیم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتقاد از وضعیت حجاب در جامعه تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند که سبک جدیدی از پوشش و رفت‌وآمد بانوان و دختران عرضه کنند و به‌تدریج به قداست قم آسیب برسانند.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: اسلام برای همه زمان‌ها و انسان‌ها آمده است نه برای زمان خاصی، درست است که نمی‌شود همانند 700 سال پیش زندگی کرد اما جوهره مکتب اسلام از گذشته و حال و آینده هیچ تفاوت نمی‌کند.

آیت الله یزدی با بیان اینکه متن قرآن، انسان‌ها را به صداقت، درستی و ارزش‌های اخلاقی دعوت می‌کند که این مؤلفه‌ها در همه زمان‌ها یکسان است، عنوان کرد: تفکر انسان‌ها تحت تأثیر عوامل زمانی و مکانی تغییر می‌کند و انسان‌ها آن‌گونه زندگی می‌کنند که فکر می‌کنند اما به بهانه تحول در سبک زندگی نباید محتوای اصلی اسلام و متن قرآن کریم را فراموش کرد.

وی با تاکید بر اینکه زمان زدگی و اشراف‌زادگی سبب می‌شود انسان از مسیر اصلی اسلام ناب غفلت کند، گفت: دختران جوان تحت تأثیر تبلیغات رسانه‌ها و مباحث تربیتی درون خانواده قرار می‌گیرند، تقویت فعالیت‌های فرهنگی در حوزه خانواده را ضروری دانست.

حجت‌الاسلام محمد قمی نیز در این دیدار گفت: سازمان تبلیغات اسلامی تلاش می‌کند در راستای تبیین اسلام ناب بازوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم باشد و تعامل بهتری میان این دو نهاد برقرار شود.

وی افزود: تبیین اسلام ناب مهم‌ترین رسالت و مأموریت سازمان تبلیغات اسلامی است، در روند تبیین اسلام ناب که امام خمینی (ره) آن را عرضه کردند و امت را به حرکت درآوردند، ضعف‌هایی وجود دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfjvde.w6dtjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما