شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 75648
منبع : خبرگزاری فارس
امیرآبادی مطرح کرد

اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار برای خرید 100 اتوبوس درون شهری

قم نيوز : عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 50 میلیارد تومان اعتبار برای تامین 100 اتوبوس درون شهری جدید برای شهر قم اختصاص یافت و از هفته آینده شاهد ورود این اتوبوس‌ها به شهر هستیم.
اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار برای خرید 100 اتوبوس درون شهری
اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار برای خرید 100 اتوبوس درون شهری
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به جمع آوری کمیته امداد در بخش‌های قم اظهار کرد: این کار سنجیده نبود و نتیجه ای برای استان نداشت و مردم بخش‌های قم از جمع آوری کمیته امداد در این بخش‌ها رضایت ندارند.

وی ادامه داد: باید پایش سرزمینی در خصوص مساله واگذاری زمین برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی در استان قم صورت بگیرد و مدیران استان جلوی واگذاری بی ضابطه زمین در این خصوص را بگیرند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: مصوبه ممنوعیت دفن اموات در قبرستان‌های داخل شهر قم به عدالت اجتماعی نزدیک است، چون بعضی از افراد از لابی و پول برای دفن اموات خود در این قبرستان‌ها استفاده می‌کنند، در حالی دفن اموات در قبرستان‌های شهر معضل ترافیک را برای هسته مرکزی به دنبال داشته است.

امیرآبادی با اشاره به بودجه استان قم اظهار کرد: برای پروژه‌هایی در استان همچون تخریب بیمارستان الزهرا، تکمیل جاده کهک، احداث دانشکده پزشکی و احداث جاده دریاچه نمک بودجه‌هایی در سال آینده در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بودجه استان قم در دفترچه بودجه در ردیف‌های پایین قرار دارد، اما استان توانسته است که بیشترین استفاده را از تبصره‌های بودجه داشته باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: بیش از 50 میلیارد تومان اعتبار برای تامین 100 اتوبوس درون شهری جدید برای شهر قم اختصاص یافت و از هفته آینده شاهد ورود این اتوبوس‌ها به شهر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: 300 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خط یک متروی شهر قم اختصاص یافت و بحث تامین واگن‌ها برای متروی این شهر قطعی شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjomea.uqeixzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما