يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 75679
منبع : خبرگزاری مهر

بارش بیش از ۱۵۷ میلی‌متر باران طی امسال در قم

قم نيوز : کارشناس هواشناسی استان قم میزان بارش باران از ابتدای سال زراعی تا ۱۹ اسفندماه در شهر قم را ۱۵۷ و ۲ دهم میلی‌متر اعلام کرد.
بارش بیش از ۱۵۷ میلی‌متر باران طی امسال در قم
بارش بیش از ۱۵۷ میلی‌متر باران طی امسال در قم
به گزارش قم نیوز سعید اسماعیلی اظهار داشت: از ابتدای امسال تا ۱۹ اسفندماه میزان بارندگی‌ها در ایستگاه‌های هواشناسی قم برابر با متوسط بارش سالیانه ثبت شده است.

وی گفت: از ابتدای سال زراعی تا ۱۹ اسفندماه در ایستگاه شکوهیه ۱۳۸ و ۹ دهم میلی‌متر بارش باران ثبت شده است در حالی که میزان بارش سالانه بلند مدت در سال زراعی ۱۳۵ و ۹ دهم میلی‌متر است و در مدت مشابه سال قبل نیز در این ایستگاه میزان بارش باران ۹۴ و سه دهم میلی متر ثبت شده است.

کارشناس هواشناسی استان قم عنوان کرد: میزان بارش باران از ابتدای سال زراعی جاری تا ۱۹ اسفندماه در شهر قم ۱۵۷ و ۲ دهم میلی متر ثبت شده است در حالی که میزان بارش سالانه بلند مدت در سال زراعی قبل ۱۴۴ و هفت دهم میلی متر ثبت شده است.

وی در خصوص وضعیت هوای امروز در استان قم افزود: از بعد از ظهر شاهد کاهش ابر و وزش باد شدید هستیم و بارش‌ها در ارتفاعات نیز به صورت برف بوده است.

اسماعیلی بیان کرد: سرعت وزش باد امروز بین ۴۵ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و حداقل دمای هوا پنج درجه و حداکثر ۱۷ درجه بوده است.

انتهای پیام / 113
 
https://qomnews.ir/vdcdn905.yt0k56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما