يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 75682
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

شورای شهر قم مخالف نمای رومی است

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: مخالف نمای رومی در شهر قم هستیم و حتی به دنبال عدم دادن پایان کار به این نماها هستیم.
شورای شهر قم مخالف نمای رومی است
شورای شهر قم مخالف نمای رومی است
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی امروز با اشاره به وضعیت شهر قم اظهار کرد: این شهر در شهرسازی از هیچ مدلی تبعیت نکرده و این مساله مشکلاتی را در قم به وجود آورده است.

وی ادامه داد: عوارض ساخت و ساز در مناطق مختلف شهر قم متفاوت و براساس قیمت منطقه ای زمین است و به همین دلیل ساخت و ساز در مناطق محروم شهر قم عوایدی چندانی برای شهرداری ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: مخالف نمای رومی در شهر قم هستیم و حتی به دنبال عدم دادن پایان کار به این نماها هستیم، ولی باید مردم و مهندسان ناظر و معماران در این زمینه همکاری کنند.

جلالی با اشاره به وضعیت بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار کرد: به دلیل اشکالاتی که شورای عالی معماری و شهرسازی به این بلوار گرفته است، هنوز نتوانستیم که به خوبی از آن بهره برداری کنیم و این مساله خارج از اختیارات شهرداری است.

وی کمربندی شهر قم را جزو محدوده شهری ندانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که کمربندی جدید شهر قم احداث نشود، کمربندی فعلی جزو محدوده شهری نخواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchi-nq.23nm6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما