کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان قم اعلام کرد

توصيه هاي پليس قم پیرامون چهارشنبه آخرسال به شهروندان

خبرگزاری فارس , 26 اسفند 1397 ساعت 16:03

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان قم با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخرسال، هشدارهای انتظامی را به شهروندان ارائه کرد.


به گزارش قم نیوز غلامعباس بلفکه اظهار کرد: از نگهداری مواد محترقه، تهیه وساخت وسایل آتش بازی بخصوص درمنزل و محل کار باید خودداری شود.

وی افزود: والدین می توانند در تهیه وسایل آتش بازی بی خطر فرزندانشان را همراهی کنند و به هیچ عنوان نباید به کودکان اجازه داده شود شخصاً ازمواد محترقه وآتش بازی استفاده کنند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: باید از حمل مواد محترقه و آتش گیر و انفجاری حتی به مقادیر بسیار کم در جیب لباس و کیف جدا خودداری کرده و نیز ازبرپایی آتش در معابر باریک و درنزدیکی پست های برق یا ایستگاه های تقلیل فشار گاز و پارکینگ های عمومی پرهیز شود.

بلفکه اضافه کرد: باید از پرتاب مواد آتش زا مانند فشفشه بر روی درخت ها  و پشت بام های منازل و از آتش زدن لاستیک، هیزم، کارتن خالی، کاربیت وامثال آن در واحدهای مسکونی، معابر، کوچه وخیابان جدا خودداری شود.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان قم  هشدار داد: تمام شهروندان مراقب رفتارهای خطرناک و ناهنجار بوده و در صورت لزوم مراتب را سریعاً به واحدهای انتظامی و یا پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 75688

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75688/توصيه-هاي-پليس-قم-پیرامون-چهارشنبه-آخرسال-شهروندان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir