کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس جامعه المصطفی:

بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری منشور انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس , 26 اسفند 1397 ساعت 17:05

رئیس جامعه المصطفی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی منشور انقلاب در دهه پنجم انقلاب است و این بیانیه مسیر حرکت ما را مشخص می‌کند.



رئیس جامعه المصطفی: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری منشور انقلاب اسلامی است

رئیس جامعه المصطفی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی منشور انقلاب در دهه پنجم انقلاب است و این بیانیه مسیر حرکت ما را مشخص می‌کند.
بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری منشور انقلاب اسلامی است

به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام علی عباسی عصر امروز در مراسم اختتامیه نخستین دوره مهارت‌های کاربردی تبلیغی مبلغین جهان اسلام و گام دوم انقلاب در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: این انقلاب یک نقطه عطف در تاریخ معاصر بشریت، ایران و حوزه‌ها محسوب می‌شود، توطئه‌های متعددی علیه انقلاب در چهار دهه اخیر برنامه ریزی شد که این توطئه‌ها جلوی انقلاب را نگرفت.

وی ادامه داد: فتنه مذهبی توطئه اخیر دشمنان بود که هدفی همچون اضمحلال انقلاب اسلامی ایران و مقاومت اسلامی را داشت، اما با ظرفیت مقاومت این فتنه در مدت زمان کوتاهی جمع شد.

رئیس جامعه المصطفی افزود: انقلاب اسلامی ایران در طول چهار دهه اخیر همچون درختی رشد کرد و انقلاب اکنون مقتدرتر از چهار دهه گذشته در دنیا می‌درخشد.

عباسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را منشور انقلاب در دهه پنجم انقلاب دانست و تصریح کرد: این بیانیه مسیر حرکت ما را مشخص می‌کند، باید ضمن شناخت محورهای این بیانیه به دنبال تحقق آن باشیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران آغاز یک عصر جدید بود و در طول چهار دهه اخیر از مسیر خود منحرف نشد، این انقلاب دین را به عرصه اجتماعی آورد، البته فاصله زیادی بین آرمان‌های انقلاب اسلامی و واقعیت‌هاست، باید با توجه به تجربیات گذشته، گام‌های بعدی را بلندتر برداریم.

رئیس جامعه المصطفی افزود: آینده انقلاب اسلامی متعلق به جوانان است و هدف انقلاب ایجاد تمدن نوین اسلامی است، انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر نشان داد که می‌توان با حرکت جهادی بر سختی‌ها غلبه کرد.

عباسی انقلاب اسلامی راه جدیدی را پیش روی بشریت دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب می‌تواند که راهی برای سعادت همه انسان‌ها ارائه کند، ولی دشمنان از طریق رسانه‌هایشان می‌خواهند به ما القا کنند که ضعیف هستیم، مبلغان باید در برابر جنگ نرم دشمنان بایستند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 75689

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75689/بیانیه-گام-دوم-مقام-معظم-رهبری-منشور-انقلاب-اسلامی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir