دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 75721
منبع : خبرگزاری تسنیم

۳۴ میلیارد تومان برای تکمیل فاضلاب پردیسان قم اختصاص یافت

قم نيوز : رئیس شورای شهر قم گفت: از محل تبصره ۳ از اول فرودین ماه ۹۷ تا دی‌ماه امسال، ۳۴ میلیارد تومان توسط آبفا وصول و در زمینه احداث فاضلاب شهرک پردیسان هزینه شده است.
۳۴ میلیارد تومان برای تکمیل فاضلاب پردیسان قم اختصاص یافت
۳۴ میلیارد تومان برای تکمیل فاضلاب پردیسان قم اختصاص یافت
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی در هشتاد و هشتمین جلسه رسمی و علنی که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: تمام موفقیت‌ها و توفیقات کشور مرهون خون پاک شهدای انقلاب بوده که باید پاسدار خوبی برای تمام این جان‌فشانی‌ها باشیم.

وی با اشاره به فرارسیدن سال جدید افزود: در یک سالی که گذشت برخی اقدامات ماندگار در حوزه مدیریت شهری قم اتفاق افتاد. در آستانه سال جدید تلاش‌های مستمری توسط شهرداری برای استقبال از بهار و مسافران نوروزی در حال انجام است.

رئیس شورای شهر قم با تأکید بر آمادگی شهرداری قم برای استقبال از نوروز 98 عنوان کرد: ستادهای نوروزی در تمام مناطق هشتگانه شهرداری تشکیل‌شده و آمادگی مناسبی برای آغاز سال جدید و پذیرایی از مسافران نوروزی به وجود آمده است.

وی با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری باید بر مبنای محتوای این بیانیه دست به سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی بزند، شورای شهر قم تلاش می‌کند در یک مقطع زمانی مشخص عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری را در حوزه مدیریت شهری قم را تدوین کند.

رئیس شورای شهر قم ادامه داد: از محل تبصره 3 از اول فرودین ماه 97 تا دی‌ماه امسال، 34 میلیارد تومان توسط آبفا وصول و در زمینه احداث فاضلاب شهرک پردیسان هزینه شده است.

جلالی با انتقاد از وضعیت گرانی و تورم برخی کالاهای اساسی در قم تأکید کرد: قرار گرفتن واردات گوشت و گوسفند در صدر اخبار نشانه ضعف مدیریت در کشور است، روزگاری دغدغه‌های دولتمردان و مدیران ارشد حکومتی مسائلی بسیار مهم‌تر و استراتژیک تر از این مسائل بود.

وی لایحه اخذ مجوز مصوبه پیشنهادی سال 98 سازمان توسعه و عمران را موردتوجه قرارداد و ابراز کرد: تصمیم اخیر شورای ترافیک استان در توقف اتصال تقاطع کیوان فر به میدان امام(ره) در تعارض با برنامه‌های توسعه ترافیکی و تکمیل رینگ‌های ترافیکی شهر قم است.

رئیس شورای شهر قم با انتقاد از رویه غلط جامعه مهندسین ابراز کرد: کارشکنی جامعه مهندسین بسیاری از طرح‌های شهرداری را با مشکل روبه‌رو کرده است، قانع نبودن جامعه مهندسین به حقوق قانونی خود  سبب ایجاد تبعات اجتماعی در سطح جامعه می‌شود.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcb8zbz.rhbs5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما