کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تورهای عمومی و تخصصی "قم‌گردی" در ایام نوروز در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 28 اسفند 1397 ساعت 13:00

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم از اجرای تورهای عمومی و تخصصی قم گردی در ایام نوروز خبر داد.


به گزارش قم نیوز ابوالقاسم مقیمی با اشاره به اقدامات سازمان فرهنگی شهرداری قم در ایام نوروز اظهار داشت: نخستین اقدام آسیب‌شناسی و رفع مشکلات سال‌های گذشته بود که یکی از آن‌ها آموزش تخصصی راهنمایان زائرین در شهرشناسی و تور قم گردی است و امسال با انجام این کار درصدد رفع این نقص برآمدیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: با همین رویکرد تصمیم گرفته شد اجرای تورهای قم گردی با تجدیدنظر انجام شود و به‌این‌ترتیب در نوروز 1398 تورهای قم گردی که با همکاری میراث فرهنگی استان و معاونت حمل‌ونقل شهرداری برگزار می‌شود، به‌صورت عمومی و تخصصی خواهد بود.

وی به تور رایگان قم گردی به‌صورت گردش درون‌شهری با حضور راهنمایان آموزش‌دیده گردشگری اشاره کرد و گفت: روزانه 6 سرویس جهت ارائه خدمات ایاب‌وذهاب در دو نوبت صبح و عصر با سه دستگاه اتوبوس به انجام این تور می‌پردازند.

مقیمی به نظارت سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بر اجرای تورها تأکید و اضافه کرد: تورهای تخصصی قم گردی با همکاری بخش خصوصی و کمترین هزینه در قالب تور امامزادگان، تور اماکن میراثی و موزه‌ها، تور طبیعت‌گردی همراه با ارائه خدمات مراقبت‌های اولیه توسط نیروهای هلال‌احمر برای نوروز 98 تدارک دیده‌شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم از اجرای تور ویژه حرم‌گردی، به‌عنوان یکی دیگر از تورهای ایام نوروز یاد کرد و افزود: بازدید از موزه آستانه و مقابر مشاهیر مدفون در حرم مطهر و اماکن تاریخی بارگاه کریمه اهل‌بیت(س) از ویژگی‌های این تور است.

انتهای پیام/ 113


کد مطلب: 75756

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75756/تورهای-عمومی-تخصصی-قم-گردی-ایام-نوروز-قم-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir