کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پلیس راهور استان قم مطرح کرد

فعالیت 30 تیم خودرویی پلیس راهور در قم در ایام نوروز

خبرگزاری فارس , 28 اسفند 1397 ساعت 14:30

رئیس پلیس راهور استان قم گفت: 30 تیم خودرویی، 60 تیم موتوری و 60 تیم پیاده را در ایام نوروز در استان به کارگیری می‌کنیم.


به گزارش قم نیوز سرهنگ علی حسن قیصری ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم در سالن محراب در حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به مشکلات ترافیکی شهر قم اظهار کرد: یکی از مشکلات این شهر کمبود ترافیک است و امسال در این راستا در پروژه شهید کاظمی یک پارکینگ موقت ایجاد شد.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایام اعتکاف داریم تا ترافیک در پیرامون مساجد محل برگزاری اعتکاف در شهر قم روان باشد، همچنین در لحظه تحویل سال هم پلیس راهور سعی می‌کند که ترافیک روان در هسته مرکزی شهر به وجود آورد.

رئیس پلیس راهور استان قم افزود: ساماندهی ورود خودروها به شهر قم در ایام نوروز با توجه به کمبود ترافیک کار مشکلی است و به همین دلیل گاهی مجبور می‌شویم که مسیرهایی را ببندیم.

قیصری با اشاره به برنامه ریزی پلیس راهور استان قم برای ایام نوروز اظهار کرد: 30 تیم خودرویی، 60 تیم موتوری و 60 تیم پیاده را در این ایام در شهر به کارگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: در ایام نوروز برای هر تصادف خسارتی در شهر قم، کروکی رسم می‌کنیم و به زائرین تحویل می‌دهیم، همچنین تنها تخلف‌های خسارت ساز را اعمال قانون می‌کنیم و فقط زمانی که خودرویی در مسیر رفت و آمد باشد، آن را با جرثقیل به پارکینگ می‌بریم.

رئیس پلیس راهور استان قم خاطرنشان کرد: تا 17 فروردین ماه انتقال موتور از پیرامون حرم حضرت معصومه(س) را انجام نمی‌دهیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 75761

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75761/فعالیت-30-تیم-خودرویی-پلیس-راهور-قم-ایام-نوروز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir