سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : 75763
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده انتظامی استان قم مطرح کرد

حفظ امنیت مالی و جانی مردم دغدغه پلیس در چهارشنبه آخر سال

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان قم به موضوع چهارشنبه آخر سال اشاره و مهم‌ترین دغدغه پلیس را حفظ امنیت مالی و جانی مردم دانست و تاکید کرد: پلیس با شادی مردم مخالف نیست.
حفظ امنیت مالی و جانی مردم دغدغه پلیس در چهارشنبه آخر سال
حفظ امنیت مالی و جانی مردم دغدغه پلیس در چهارشنبه آخر سال
به گزارش قم نیوز عبدالرضا آقاخانی با بیان اینکه در این ایام هیچ صنفی حق فروش مواد محترقه را ندارد، تصریح کرد: چنانچه افرادی با سوء استفاده از فرصت شادی مردم اقدام به سودجویی یا تحریک جوانان به رفتارهای پرخطر کنند دستگیر شده و تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند ماند.

فرمانده اتنظامی استان قم از حفظ امنیت مالی و جانی مردم به‌عنوان مهم‌ترین دغدغه پلیس یادکرد و افزود: والدین امسال باید مراقب بیشتری از فرزندان خود داشته تا در چهارشنبه آخر سال شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

آقاخانی تصریح کرد: درحالی که چهارشنبه آخر سال می تواند یک شب با نشاط برای مردم باشد اما برخی از افراد با بروز رفتارهای نامطلوب، آن را به کام همشهریان تلخ می‌کنند و باعث صدمات جانی و مالی برای خود و مردم می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در شب چهارشنبه آخرسال 96، مردم قم همکاری و تعامل خوبی با پلیس داشتند، گفت: خانواده ها نسبت به کنترل هیجان فرزندان خود اهتمام بیشتری داشته تا ان شاءالله با همکاری همه، شبی آرام و بدون حادثه را سپری کنیم.

فرمانده انتظامی استان قم بر ضرورت کنترل و توجیه فرزندان توسط والدین برای جلوگیری از وقوع حادثه تأکید کرد و افزود: با رانندگانی که اقدام به ایجاد ترافیک و راهبندان، آلودگی صوتی و استفاده از صداهای ناهنجار می‌کنند به طور جدی برخورد می‌شود.

وی افزود: در زمینه برخورد قاطع با مخلان آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال عزم پلیس جزم بوده و با هرگونه اقدامی که آرامش و سلامت جامعه را به خطر بیندازد، قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان با بیان این که اکثر آسیب دیدگان چهارشنبه آخر سال نوجوانان هستند و این موضوع، نقش والدین در کنترل و نظارت بر فرزندان خود را دوچندان می کند تاکید کرد: خانواده‌ها باید مراقب رفتار فرزندان خود در این خصوص باشند و با آموزش و کنترل صحیح فرزندان خود، از خطرات سوء موادمحترقه پیشگیری کنند.

آقاخانی سامانه های 110 و ۱۹۷ را آماده دریافت نظرات مردم دانست و افزود: شهروندان می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را از طریق تماس با این سامانه ها به خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی انتقال و پلیس را در انجام هر چه بهتر وظایف و مأموریت ها یاری کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchxqnq.23nm-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما