کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم مطرح کرد

پیش بینی بارش باران در قم

خبرگزاری فارس , 28 اسفند 1397 ساعت 16:30

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی شاهد بارش باران و وزش باد در استان خواهیم بود.


به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: براساس پیش بینی ها امروز جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعت 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. حداقل و حداکثر دما در قم چهار درجه و 19 درجه و آب و هوای استان صاف همراه با وزش باد است.

وی با بیان اینکه در روز چهارشنبه آسمان استان قم کمی ابری است، گفت: در این روز از بعد از ظهر شاهد افزایش ابر همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد در استان خواهیم بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم ادامه داد: در روز چهارشنبه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر 45 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان دو درجه و 15 درجه خواهد بود.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب پنج درجه و 11 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 22 کیلومتر بر ساعت با جهت غربی در این شهر بودیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 75766

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75766/پیش-بینی-بارش-باران-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir