کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله سعیدی مطرح کرد

لزوم برخورد با مدیران ضعیف در خدمت رسانی به زائرین در قم

خبرگزاری فارس , 28 اسفند 1397 ساعت 19:01

امام جمعه قم گفت: برای حفظ آبروی قم باید با مسوولان ضعیف برخورد شود، همچنین تقدیر از مدیران برتر در خدمت رسانی به زائرین هم ضروری است.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم در سالن محراب در حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به دغدغه‌های انبیای الهی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های انبیا نگاه به معاد است، این نگاه یک نگاه ارزشی و کارساز است که می‌تواند جلوی طغیان بشر را بگیرد.

وی ادامه داد: خداوند از طریق زنده شدن طبیعت که محسوس است، ما را به یاد معاد که غیرمحسوس است، فراخوانده است، همانگونه که زمین بعد از پاییز و زمستان دوباره احیا می‌شود، امکان احیای انسان به صورت دوباره وجود دارد، بهار درس معنوی برای انسان است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: در ایام نوروز شاهد حضور گسترده زائرین در استان قم هستیم و باید به دنبال پذیرایی مناسب از مسافرین نوروزی باشیم، باید برخورد با آن‌ها به گونه ای باشد که تجربه سفرشان‌ در قم شیرین باشد.

آیت‌الله سعیدی عملی شدن طرح‌های دستگاه‌های استان قم برای استقبال از مسافران نوروزی را ضروری دانست و تصریح کرد: باید محل‌های خرید برای اماکن اسکان اضطراری مسافران پیش بینی شود.

وی ادامه داد: ایجاد حساسیت‌های امنیتی موجب می‌شود که آمار جرایم در ایام نوروز کاهش پیدا کند.

امام جمعه قم افزود: در عین داشتن روی گشاده و گذشت با زائرین در شهر قم، اما با کسانی که مسوولیت دارند، باید به گونه ای دیگر برخورد شود و اخلاق اسلامی صرفا خندیدن نیست، برای حفظ آبروی قم باید با مسؤولان ضعیف برخورد شود، همچنین تقدیر از مدیران برتر در خدمت رسانی هم ضروری است.

آیت‌الله سعیدی شهر قم را حرم اهل‌بیت(ع) دانست و تصریح کرد: بسیاری از مسافرین به عشق زیارت حرم حضرت معصومه(س) به این شهر در ایام نوروز می‌آیند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 75767

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75767/لزوم-برخورد-مدیران-ضعیف-خدمت-رسانی-زائرین-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir