کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر شورای ترافیک استان قم مطرح کرد

حذف اخذ عوارض به صورت دستی در اتوبان قم تهران

خبرگزاری فارس , 28 اسفند 1397 ساعت 18:29

دبیر شورای ترافیک استان قم گفت: امسال اخذ عوارض دستی در عوارضی اتوبان قم تهران حذف شده است که این کار جلوی ایجاد ترافیک در آن بخش را می‌گیرد.


به گزارش قم نیوز وحید مقدم ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم در سالن محراب در حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به وضعیت ناوگان شهر قم اظهار کرد: 300 دستگاه اتوبوس و 6 هزار تاکسی در شهر مشغول به فعالیت هستند، 50 اتوبوس جدید را شهرداری قمم خریداری کرده است و 100 دستگاه اتوبوس دیگر خریداری می‌کند.

وی ادامه داد: امسال در حال آماده سازی یک پارکینگ با ظرفیت 700 پارکینگ در پروژه شهید کاظمی هستیم، در ایام نوروز هر روز شاهد ورود خودرو به شهر قم تا حد 150 هزار خودرو هستیم که این وضعیت، مدیریت ترافیک شهر را با معابر کم پیرامون حرم حضرت معصومه(س) و کمبود پارکینگ سخت کرده است.

دبیر شورای ترافیک استان قم افزود: امسال اخذ عوارض دستی در عوارضی اتوبان قم تهران حذف شده است که این کار جلوی ایجاد ترافیک در آن بخش را می‌گیرد.

مقدم با اشاره به وضعیت تصادف‌ها در شهر قم اظهار کرد: در سال گذشته تصادف‌ها در نوروز افزایش نداشت، امسال هم طی دو روز اخیر هیچ تصادف منجر به فوت نداشتیم و این رقم کمتر از آمار مشابه سال گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: پس از ایام نوروز شاهد ایام نیمه شعبان هستیم و تدابیر لازم برای مدیریت ترافیک در آن ایام اندیشیده شده است، در اطراف مسجد مقدس جمکران پارکینگ به اندازه کافی داریم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 75768

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75768/حذف-اخذ-عوارض-صورت-دستی-اتوبان-قم-تهران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir