کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعطیلی 30 نانوایی اطراف حرم و جمکران لغو شد

خبرگزاری تسنیم , 28 اسفند 1397 ساعت 18:03

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در تأمین کالاهای اساسی به ویژه نان علاوه بر اینکه تعطیلی بیش از ۳۰ نانوایی در اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران لغو شده، ساعت کاری آن‌ها نیز افزایش یافته است.


به گزارش قم نیوز محمود سیجانی ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات زائرین نوروزی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به اینکه کمیته تنظیم بازار و ارزاق رسالت‌های نظارت بر کالا و خدمات، تأمین کالاهای اساسی و امدادخودرو و تمهدات خودروهای مورد نیاز تعمیر را دنبال می‌کند، اظهار داشت: در تأمین کالاهای اساسی به ویژه نان علاوه بر اینکه تعطیلی بیش از 30 نانوایی در اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران لغو شده، ساعت کاری آن‌ها نیز افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در راستای تنظیم بازار میوه نیز عرضه میوه‌های مختلف با بیش از 20 درصد پایین‌تر از قیمت بازار در غرفه‌های مختلف در نقاط مختلف شهر دنبال می‌شود، اضافه کرد: برای ایام عید نیز تأمین شکر مورد نیاز استان قم پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: بیش از 125 خودروی امدادرسان پلاک و کدگذاری شده که امسال به صورت مشترک با راهداری و اتحادیه مربوطه شناسنامه‌دار شده و 51 تعمیرگاه نیز برای ارائه سرویس به خودروهای دارای نقص فنی و مسافران پیش‌بینی و کمیته‌ای برای نظارت بر آن‌ها تعیین شده است.

وی با تاکید بر اینکه طرح ویژه نوروزی نظارت بر عرضه کالا و خدمات از یکم بهمن‌ماه آغاز شده است، مطرح کرد: در حوزه تنظیم بازار تأمین کالای مورد نیاز زائران و مجاوران حرم مطهر موضوع اصلی است که مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 75771

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75771/تعطیلی-30-نانوایی-اطراف-حرم-جمکران-لغو

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir