چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۵
کد مطلب : 75787
منبع : خبرگزاری فارس

استاندار قم: دشمنان برای خدشه دار کردن امنیت قم در کمین هستند

قم نيوز : استاندار قم گفت: دشمنان برای قم نقشه کشیدند و در کمین هستند تا خدشه ای به امنیت این شهر وارد کنند.
دشمنان برای خدشه دار کردن امنیت قم در کمین هستند
دشمنان برای خدشه دار کردن امنیت قم در کمین هستند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار قم در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به ویژگی‌های استان قم اظهار کرد: این استان تک شهرستانی است و به همین دلیل تمامی مسائل قم به فرمانداری مربوط است که کار این بخش را سخت کرده است.

وی ادامه داد: دشمنان برای قم نقشه کشیدند و در کمین هستند تا خدشه ای به امنیت این شهر وارد کنند که به لطف خدا این خیام خام دشمنان باطل شده است.

استاندار قم افزود: فرماندار سابق قم در مواجهه با مسائل مختلف بسیار پرتلاش بود و در میدان حضور پیدا می‌کرد، به دنبال استفاده از تجربیات او در خدمت رسانی به زائرین در شهر قم هستم.

سرمست مسؤولیت‌ها را امانت دانست و تصریح کرد: مسؤولیت‌ها برای مدیران ازلی و ابدی نیست و آن‌ها باید با این دید به مسؤولیت‌ها نگاه کنند.

وی ادامه داد: مدیران در دوره‌های مدیریتی خود محدودیت‌های زیادی دارند، ولی خدمت به مردم توفیقی برای آن‌ها محسوب می‌شود.

استاندار قم افزود: حیدری فرماندار جدید شهر قم جزو نیروهای ارزشی و پاک دست و مدبر است که پیش از این مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بوده، همچنین فرمانداری چندین شهر در کارنامه او است.

سرست برنامه محوری را جزو شاخص‌های ضروری برای مدیریت در استان  قم دانست و خاطرنشان کرد: کسب رضایت مردم اولویت من در استان است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd5505.yt0kj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما