کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسوول نهاد نماز جمعه استان قم خبر داد

اقامه نخستین نماز جمعه سال 98 با حضور معتکفین به امامت آیت الله سعیدی

خبرگزاری فارس , 1 فروردين 1398 ساعت 14:22

مسوول نهاد نماز جمعه استان قم گفت: نخستین نماز جمعه سال جدید به امام آیت الله سیدمحمد سعیدی و با حضور خیل عظیم نمازگزاران و معتکفین در مسجد جمعه مصلی قدس اقامه خواهد شد.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام محمدباقر ولدان با اشاره به برنامه های نخستین نماز جمعه سال 98 اظهار کرد: نخستین نماز جمعه سال جدید به امام آیت الله سیدمحمد سعیدی و با حضور خیل عظیم نمازگزاران جمعه و معتکفین در مسجد جمعه مصلی قدس اقامه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی سخنران پیش از خطبه نماز جمعه خواهد بود افزود: همچنین حجت الاسلام والمسلمین بیگدلی بیان احکام این هفته را بر عهده خواهد داشت.
مسوول نهاد نماز جمعه استان قم با اشاره به برگزاری نخستین اعتکاف رجبیه در مسجد جمعه مصلی قدس تصریح کرد: اعتکاف رجبیه با حضور دانشجویان و نخبگان و قشر جوان استان در مسجد جمعه مصلی برپا شده و تا عصر روز جمعه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: ویژه برنامه هایی برای معتکفین در مسجد جمعه قدس در حال برگزاری است که در صدر آنها برگزاری مراسم اعمال ام داوود پس از اقامه نخستین نماز جمعه سال 98 با حضور معتکفین و عموم نمازگزاران و مردم خداجوی  شهرمقدس قم  است.
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم، مراسم ویژه تحویل سال از ساعت 23.30 در کنار معتکفین را یکی دیگر از برنامه های ویژه نهاد نماز جمعه قم اعلام کرد

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 75819

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75819/اقامه-نخستین-نماز-جمعه-سال-98-حضور-معتکفین-امامت-آیت-الله-سعیدی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir