کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رادیولوژی پیشرفته بیمارستان شهید بهشتی قم راه اندازی شد

خبرگزاری فارس , 1 فروردين 1398 ساعت 20:08

همزمان با آغاز سال جدید و با حضور استاندار قم، رادیولوژی پیشرفته بیمارستان شهید بهشتی قم مورد بهره برداری قرار گرفت.



به گزارش قم نیوز بهرام سرمست همزمان با نخستین روز از سال جدید به بیمارستان شهید بهشتی قم رفت و ضمن عیادت از بیماران، از کادر درمانی و اورژانس بیمارستان به منظور ارائه خدمات به مسافران نوروزی قدردانی کرد.

در این دیدار که ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز حضور داشت، استاندار قم از خدمات دانشگاه علوم پزشکی قم در انجام وظایف بهداشتی و درمانی قدردانی کرد.

در حاشیه این بازدید، پیشرفته ترین دستگاه رادیولوژی در استان قم، به بهره برداری رسید که با راه اندازی آن، گام موثری در ارائه خدمات به بیماران برداشته می شود.

ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، در خصوص دستگاه رادیولوژی بیمارستان شهید بهشتی گفت: این دستگاه با اعتباری بالغ بر 1.5 میلیارد تومان خریداری شده که جزو پیشرفته ترین دستگاه ها به شمار می رود.

وی بیان داشت: این دستگاه مصرف و کاربرد بالایی دارد و روازنه باید گرافیک هایی که پزشکان درخواست می کنند، را انجام داده و خدمات رسانی کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با توجه به آخرین روزهای سال، قرار بود دستگاه بعد از تعطیلات راه اندازی شود، اما با پیگیری های انجام شده، شاهد راه اندازی آن هستیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 75821

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75821/رادیولوژی-پیشرفته-بیمارستان-شهید-بهشتی-قم-راه-اندازی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir