کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ایستگاه مطالعه ویژه زائران نوروزی در قم برپا شد

خبرگزاری تسنیم , 1 فروردين 1398 ساعت 21:11

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم گفت: ایستگاه مطالعه شامل ۳ هزار نسخه کتاب ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان است و کتاب‌ها به گونه ای انتخاب شده است که مورد استفاده مخاطب عام و خاص است.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام امیرعطاالله جباری اظهار داشت: با توجه به اهمیت کتاب و کتابخوانی، ایستگاه مطالعه در موضوعات مختلف ویژه مسافران و زائران نوروزی در قم برپا شده است.

وی افزود: ایستگاه مطالعه شامل 3 هزار نسخه کتاب ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان است و کتاب‌ها به گونه ای انتخاب شده است که مورد استفاده مخاطب عام و خاص است.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با اشاره به موضوعات کتاب‌هایی که در ایستگاه مطالعه وجود دارد، تصریح کرد: برای هر قشری که در این ایستگاه حضور پیدا کند کتاب با موضوعات مناسب  وجود دارد.

جباری ادامه داد: با توجه به اینکه ایستگاه مطالعه در سراسر کشور برپا شده است زائران و مراجعه کنندگان می‌توانند کتاب را همراه خود ببرند و در ایستگاه مطالعه شهر خود تحویل دهند.

وی بیان کرد: ایستگاه مطالعه از 28 اسفندماه آغاز شده است و تا 16 فروردین ماه به زائران و مسافران خدمات ارائه می‌دهد، با توجه به استقبال زائران و مراجعه کنندگان ایستگاه مطالعه تا آخر فروردین ماه برپا است.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم با بیان اینکه ایستگاه مطالعه با همکاری شهرداری منطقه 7 قم برپا شده است، تصریح کرد: ایستگاه مطالعه میدان امام خمینی (ره) روربروی خیابان آستانه واقع شده است.

جباری با اشاره به فعالیت کتابخانه‌های عمومی استان در ایام عید نوروز خاطرنشان کرد: برخی از این کتابخانه‌ها که زیر نظر اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان است در ایام نوروزبه ارائه خدمات می‌پردازند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 75822

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75822/ایستگاه-مطالعه-ویژه-زائران-نوروزی-قم-برپا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir