شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۰۵
کد مطلب : 75855
منبع : خبرگزاری تسنیم

کمبود مرغ در قم باید به‌صورت جدی پیگیری شود

قم نيوز : معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: در مرغداری‌ها مرغ به حد کافی موجود است، همچنین با توجه به جوجه ریزی‌های انجام‌شده به دلایل مختلف مرغ وارد بازار نمی‌شود که این موضوع باید به‌صورت جدی پیگیری شود.
کمبود مرغ در قم باید به‌صورت جدی پیگیری شود
کمبود مرغ در قم باید به‌صورت جدی پیگیری شود
 کمبود مرغ در قم باید به‌صورت جدی پیگیری شود
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: در مرغداری‌ها مرغ به حد کافی موجود است، همچنین با توجه به جوجه ریزی‌های انجام‌شده به دلایل مختلف مرغ وارد بازار نمی‌شود که این موضوع باید به‌صورت جدی پیگیری شود.

    ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶ استانها قم نظرات

کمبود مرغ در قم باید به‌صورت جدی پیگیری شود

به گزارش قم نیوز یونس عالی پور عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه مدیران باید در هر جایگاهی که بوده به گفته‌های خود جامعه عمل بپوشانند اظهار داشت: جمعیت استان قم بیش از یک‌میلیون نفر است و ما باید بتوانیم تمام نیازهای این جمعیت را برآورده کنیم.

وی افزود: در مرغداری‌ها مرغ به حد کافی موجود است، همچنین با توجه به جوجه ریزی‌های انجام‌شده به دلایل مختلف مرغ وارد بازار نمی‌شود که این موضوع باید به‌صورت جدی پیگیری شود.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با اشاره به فعال نبودن بسیاری از دستگاه‌ها در زمینه اسکان مسافران تصریح کرد: آمارها مأخذ و مرجع تصمیم‌گیری هستند، اگر آمار درست نباشد تحلیل‌ها غلط و تحلیل غلط سبب تصمیم‌گیری‌های غلط می‌شود، پس لازم بوده به افزایش آمار اسکان داده شدگان بیشتر دقت شود.

وی با اشاره به تشکر زائرین  از دستگاه‌ها و کمیته‌های امنیتی شهر عنوان کرد: گشت‌های مشترک زمانی مفهوم پیدا می‌کنند که کلیه تخلفات شناسایی‌شده و با متخلفان برخورد قاطع شود.

دبیر کمیته نظارت ارزیابی و آمار ستاد تسهیلات استان قم نیز در این جلسه گفت: از اداره اماکن انتظار داریم که نظارت دقیق و حاکمیت در بحث ثبت آمار توسط متولیان گردشگری را به‌صورت دقیق‌تری انجام دهند.

روح‌الله شاه نظری خاطرنشان کرد: متأسفانه در بحث نان با مشکلات توزیع نان در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) مواجه هستیم.

وی با اشاره به ترافیک ایجادشده در بلوار زائر و مشکلات تردد زائرین گفت: لازم بوده مساجد هسته‌ مرکزی شهر در مسیر زائران باز باشند تا زائرین بتوانند از سرویس‌های بهداشتی و آب قابل شرب این اماکن استفاده کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjioea.uqeiizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما