شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب : 75866
منبع : خبرگزاری تسنیم

110 گروه جهادی از بسیجیان قم در نوروز 98 فعالیت می‌کنند

قم نيوز : مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم گفت: ۱۱۰ گروه جهادی از بسیجیان قم در ایام نوروز ۹۸ در داخل و خارج از استان فعالیت می‌کنند.
۱۱۰ گروه جهادی از بسیجیان قم در نوروز ۹۸ فعالیت می‌کنند
۱۱۰ گروه جهادی از بسیجیان قم در نوروز ۹۸ فعالیت می‌کنند
به گزارش قم نیوز علی دستوری اظهار داشت: به لطف الهی سال‌به‌سال شاهد هستیم که اردو‌های جهادی با شور و اشتیاق و رونق بیش از پیشی در سراسر ایران اسلامی از جمله روستا‌ها و مناطق شهری محروم و کم برخوردار برگزار می‌شود و این اردو‌های به‌ویژه در ایام تعطیلات نوروز، نشان‌دهنده عزم و اراده و ایمان بالای نسل جوان انقلابی در مسیر محرومیت‌زدایی است.

وی افزود: این اردو‌ها در عرصه‌های گوناگون عمرانی و اقتصادی، بهداشت و درمان، فرهنگی و آموزشی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و غیره برگزار می‌شود و جهادگران به‌ویژه چند روز مانده به عید نوروز تا آخر تعطیلات به فعالیت خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در این عرصه‌ها اهتمام می‌ورزند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم همچنین در خصوص فعالیت گروه‌های جهادی استان قم در ایام نوروز ابراز کرد: در مجموع 110 گروه جهادی از قم در ایام نوروز 98 در داخل و خارج از استان فعالیت می‌کنند که 80 گروه جهادی در داخل استان شامل مناطق حاشیه‌ای شهر مقدس قم و نیز روستا‌ها و دهستان‌های محروم استان به خدمت می‌پردازند.

وی اضافه کرد: 30 گروه دیگر نیز در استان‌های کرمانشاه (مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب)، سیستان و بلوچستان، کرمان، لرستان، خوزستان، فارس، اصفهان و گیلان در جهت محرومیت‌زدایی فعالیت جهادی می‌کنند.

انتهای پیام/  137
https://qomnews.ir/vdcb0wbz.rhbs0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما