يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۰۲
کد مطلب : 75869
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم:

آتش‌نشانان قمی جان 7 مسافر را از مرگ نجات دادند

قم نيوز : مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: جان هفت مسافر که به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی در شهر قم در معرض خطر مرگ بود نجات داده شد.
آتش‌نشانان قمی جان 7 مسافر را از مرگ نجات دادند
آتش‌نشانان قمی جان 7 مسافر را از مرگ نجات دادند
به گزارش قم نیوز عباس جعفری امروز با اشاره به بازدید مستمر ایمنی چادرهای نصب شده در بوستان‌های شهر توسط نیروهای آتش‌نشانی اظهار کرد: تیم‌های گشت پیاده سازمان آتش نشانی شب گذشته در حین بازدید از چادرهای مسافرتی با دوربین‌های حرارت سنج در بوستان فدک  متوجه روشن بودن منقل زغال در یک چادر مسافرتی شده که بلافاصله اقدامات عملیاتی در خصوص مسافران مستقر در این چادر انجام شد.

وی ادامه داد: در این چادر سه نفر شامل یک مرد و زن و یک کودک پنج ساله حضور داشتند که توسط نیروهای آتش‌نشانی خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم اضافه کرد: خوشبختانه با این اقدام به موقع نیروهای عملیاتی آتش نشانی این مسافران به لطف خدا از مرگ نجات پیدا کردند.

وی همچنین از نجات چهار مسافر دیگر خبر داد و افزود: در حدود ساعت سه بامداد نیروهای عملیاتی متوجه روشن بودن پیکنیک داخل چادر مسافرتی شده که بلافاصله اقدامات عملیاتی انجام و چهار نفر از داخل چادر خارج و تحویل عوامل اورژانس شد که خوشبختانه با زحمات نیروهای عملیاتی و لطف خدا از مرگ نجات پیدا کردند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceov8f.jh8npi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما