يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : 75882
منبع : خبرگزاری ايرنا

فرمانده انتظامی شهرستان قم: تامین امنیت زائران مهمترین ماموریت پلیس در ایام نوروز است

قم نيوز : فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: تامین امنیت زائران کریمه اهل بیت (ع) مهمترین وظیفه پلیس قم در ایام نوروز است تا با خاطره ای خوش این شهر را ترک کنند.
تامین امنیت زائران مهمترین ماموریت پلیس در ایام نوروز است
تامین امنیت زائران مهمترین ماموریت پلیس در ایام نوروز است
به گزارش قم نیوز سرهنگ مراد حسین جعفریان افزود: پلیس قم با استفاده از همه امکانات و تجهیزات خود در قالب اقدامات پیشگیرانه و عملیاتی به دنبال جلوگیری از وقوع هر گونه جرم است تا زئران و مجاوران حضرت معصومه(س) با آرامش کامل این ایام را سپری نمایند.

وی بیان کرد: پلیس در این ایام با استقرار کانکس در همه مراکز حساس و پر تردد شهر قم از جمله محل اسکان زائران نوروزی حضور دارد و تمام تلاش خود را برای تامین امنیت مردم به کار می گیرد.

وی ادامه داد: به دنبال آن هستیم که شهر قم در ایام نوروز بالاترین سطح امنیت را داشته باشد و به همین دلیل از گشت های محسوس و نامحسوس در این ایام به صورت گسترده استفاده می کنیم.

جعفریان گفت: پلیس قم از طریق سامانه 110 آماده است تا به صورت 24 ساعته به گزارش های مردمی رسیدگی و اقدامات پلیسی لازم را برای تامین امنیت حداکثری زائران و مردم شهر قم انجام دهد.

وی بیان کرد: برای آگاه سازی بیش از پیش مردم و به منظور پیشگیری از وقوع جرایم در این ایام، از ظرفیت رسانه های استان استفاده خواهیم کرد و از همشهریان می خواهیم با دقت به هشدار های پلیس توجه کنند.

وی ادامه داد: اعتماد مردم به پلیس بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است و به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم عده ای متخلف در ایام نوروز آرامش زائران و مردم قم را خدشه دار کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcj8oea.uqeiozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما