يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : 75886
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

برگزاری ویژه‌برنامه‌های قرآنی مسجد جمکران در ایام نوروز 

قم نيوز : مسئول دارالقرآن مسجد مقدس جمکران از برگزاری ویژه‌برنامه‌های قرآنی در ایام نوروز خبر داد.
برگزاری ویژه‌برنامه‌های قرآنی مسجد جمکران در ایام نوروز 
برگزاری ویژه‌برنامه‌های قرآنی مسجد جمکران در ایام نوروز 
به گزارش قم نیوز مصطفی زحمتکش از برگزاری برنامه‌های ویژه ایام نوروز در مسجد مقدس جمکران خبر داد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در تمام تعطیلات نوروز مسجد مقدس جمکران برنامه‌های ویژه‌ای برای زائران نوروزی تدارک دیده است.

وی از برگزاری ختم حضوری قرآن کریم در مسجد مقدس جمکران خبر داد و افزود: قرائت قرآن کریم هرروز نیم ساعت قبل از نماز ظهر و مغرب در مسجد مقام، شبستان حضرت زهرا(سلام الله علیها) و شبستان حضرت علی(علیه السلام) یکی از برنامه‌های است که دارالقرآن مسجد مقدس جمکران برگزار می‌کند.

مسئول دارالقرآن مسجد مقدس جمکران انجام مشاوره حفظ، تصحیح قرائت نماز و برپایی نمایشگاه شگفتی‌های آفرینش و نسخ قرآنی را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: برپایی ایستگاه مطالعاتی ۳۱۳ ثانیه‌ای و برگزاری مسابقات قرآنی از دیگر برنامه‌ها است.

وی جذب کودکان و نوجوانان را به موضوع مهدویت از مهمترین اهداف دارالقرآن دانست و گفت: جنگ‌های و محافل قرآنی ربیع الانام باهدف جذب کودکان و نوجوانان و جوانان برنامه‌ریزی‌شده است که هر روز در صحن ابراهیم خلیل الله (علیه السلام) برگزار می شود.

زحمتکش خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه قرآنی ” با خاکیان افلاک” ویژه معتکفین نیز در ایام اعتکاف در مسجد مقدس جمکران با استقبال پرشور زائران برگزار شد، همچنین جلسات آموزش عمومی قرآن و معارف نیز شب‌های چهارشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه هرروز با قرآن، طرح سنجش سواد قرآنی، اجرای طرح بشارت حفظ جزء ۳۰ و حفظ موضوعی، نذر بهشتی، کارگاه ۷ قدم انس با قرآن و شیوه‌های دعوت به نماز، اجرای طرح خدمت کریمانه و ایجاد اتاق کودک هنگام نماز باهدف سپری کردن اوقاتی قرآنی برای زائران طراحی‌شده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcd9j05.yt0kj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما