کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل مدیریت بحران: دستگاه های امدادی قم در ایام نوروز آماده باش کامل هستند

خبرگزاری ايرنا , 4 فروردين 1398 ساعت 15:54

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم گفت: با اجرای طرح نوروزی از 25 اسفند 97 تا 16 فروردین سال جدید، تمام پیش بینی های لازم صورت گرفته و همه دستگاه های امدادی استان در این ایام در آماده باش کامل هستند.


به گزارش قم نیوز محسن اوروجی قم را یکی از مقصد های مهم مسافران و زائران نوروزی دانست و افزود: با توجه به اینکه همه ساله در این ایام قم میزبان تعداد زیادی از زائران است، از ماه ها قبل با استفاده از تجربه سال های گذشته پیش بینی های و برنامه های مختلفی در استان انجام شده است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده همه دستگاه های امدادی استان در طول ایام عید در آماده باش کامل هستند و در صورتی که شرایط خاصی در این ایام رخ دهد، سطح این آمادگی ها افزایش داده می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم افزود: به منظور اسکان اضطراری مسافران و زائران نوروزی در صورت بروز شرایط خاص جوی، تمام پیش بینی های لازم انجام شده و تمامی مراکز اقامتی، مدارس، سالن های ورزشی، سالن های مدیریت بحران و تمام اماکن مسقف قم برای اسکان آماده هستند و در این زمینه هیچگونه جای نگرانی وجود ندارد.

اوروجی با تاکید بر لزوم همراهی و همکاری مردم با نیروهای امدادی در مواقع اضطراری ادامه داد: همراهی و همکاری مردم با نیروهای امدادی به ویژه در مواقع اضطراری بسیار ضروری است و علاوه بر کاهش خسارت های احتمالی موجب سرعت در ادامدرسانی می شود.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 75887

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75887/مدیرکل-مدیریت-بحران-دستگاه-های-امدادی-قم-ایام-نوروز-آماده-باش-کامل-هستند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir