قم نيوز : نماینده ولی‌فقیه در استان قم با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در خدمت مردم است، گفت: این مجموعه خود را فرزند مکتب امیرالمؤمنین(ع) می‌داند و امیدواریم بتواند در ایفای رسالت‌های خود موفق باشد.
نیروی انتظامی در خدمت مردم است/از وقوع حادثه سیل در مناطق شمالی کشور غمگین هستیم 
نیروی انتظامی در خدمت مردم است/از وقوع حادثه سیل در مناطق شمالی کشور غمگین هستیم 
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی صبح امروز در دیدار با حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزارشد، ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی استان قم مطرح کرد: فرا رسیدن ایام نوروز موجب افزایش تلاش‌های پلیس شده است که امیدواریم نیروهای پلیس ثواب و اجر این زحمات را از امام زمان(عج) دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: شاید خیلی از مردم متوجه سرریزهایی که به نیروی انتظامی می‌رسد نشوند اما حقیقت این است که نیروی انتظامی کارهای بسیار سنگینی را دنبال می‌کند که صاحبان بصیرت در جامعه از جمله رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن‌ها آگاه هستند و همه ما در رکاب ایشان درحال تلاشیم چراکه آرزوی قلبی ما رضایت ایشان و امام زمان(عج)‌ است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تقارن عید علوی با عید نوروز را مبارک خواند و عنوان کرد: عمل کردن در ماه‌های شریف لذت و پاداش متفاوتی دارد؛ انجام وظایف مختلف توسط نیروی انتظامی در این ایام نیز پاداش متفاوتی برای نیروهای این نهاد به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از وقوع حادثه سیل در مناطق شمالی کشور غمگین هستیم، مطرح کرد: بلایای طبیعی از اقتضائات این دنیاست اما ما باید نسبت به پیشگیری و کاهش خسارت‌ها اهتمام داشته باشیم.

امام‌جمعه قم یادآور شد: اهتمام نیروی انتظامی در خاموش کردن اغتشاشات یا فتنه هایی که با عنوان چهارشنبه آخر سال دنبال می‌شود، قابل تقدیر است و همه ما باید این را بپذیریم که محال است گاهی خدمت و خیری انجام شود که در کنار آن گرفتاری وجود نداشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به اینکه باورها و نکته‌ها دینی باید برای نیروهای انتظامی تبیین شود، مطرح کرد: مدرسه ناجا فرصت مناسبی برای ترویج آموزه‌های دینی است درحالی‌که در رژیم گذشته هیچ بویی از آموزه‌های دینی در نهادهای نظامی نبود.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان قم با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در خدمت مردم است، گفت: این مجموعه خود را فرزند مکتب امیرالمؤمنین(ع) می‌داند و امیدواریم بتواند در ایفای رسالت‌های خود موفق باشد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfccde.w6dtcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما