کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار قم؛ وضعیت نامطلوب توزیع گوشت قرمز در قم

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 5 فروردين 1398 ساعت 9:55

فرماندار قم وضعیت توزیع گوشت قرمز در قم را نامطلوب ارزیابی کرد و گفت: با متخلفان این حوزه به شدت برخورد می‌شود.


به گزارش قم نیوز مرتضی حیدری،فرماندار جدید قم در پنجمین جلسه ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت حفظ ثبات تنظیم بازار تا روز‌های پایانی تعطیلات نوروزی گفت: تداوم بازار میوه و گوشت تا ۱۷ فروردین‌ماه باید به‌صورت مستمر ادامه داشته و کمبودی از این نظر در استان احساس نشود.

وی در ادامه  با تاکید بر اشکالات و تخلفات موجود در توزیع گوشت قرمز در قم اضافه کرد: وضعیت توزیع گوشت در قم مبهم بوده و ابهامات بسیاری در آن احساس می‌شود، درصورتی‌که اشکالات و قانون‌شکنی‌های موجود در توزیع گوشت به مرحله قطعیت برسد با متخلفان این حوزه با شدت برخورد می‌شود.

حیدری عنوان کرد:اعضای دستگاه‌های نظارتی حق کوچک‌ترین اجحاف و چشم‌پوشی در مشاهده تخلفات را ندارند.

فرماندار قم با تاکید بر ضرورت برخورد شدید با قانون‌شکنان افزود: بازرسان سازمان‌های مختلف استان در امر بازرسی و رسیدگی به تخلفات، تعارف را کنار گذاشته و با قوه قهری در برابر قانون‌شکنی‌ها و طمع‌کاری‌ها برخورد کنند.

وی با اشاره به وضعیت سخت معیشتی موجود در جامعه ابراز کرد: مسئولان استانی در مسئله بازرسی و مقابله با قانون‌شکنی تعارف و رودربایستی را یک‌بار برای همیشه کنار گذاشته و نسبت به کم‌کاری و بی‌توجهی دستگاه‌های نظارتی حساسیت داشته باشند.

حیدری با تأکید بر برخی از مصادیق قانون‌شکنی و گران‌فروشی در قم عنوان کرد: نگرش بازرسان از حالت مسامحه به حالت قهری و چکشی تغییر رویه دهد، در وضعیت کنونی مشکلات خدمات‌دهی به مسافران نوروزی با توصیه و لبخند حل نمی‌شود.

وی با اشاره به وضعیت جوی دو روز آینده شهر قم خاطرنشان کرد: شهرداری قم باید با توجه به وضعیت جوی در روز‌های آینده از هرگونه نصب چادر در سطح بوستان‌های شهر قم جلوگیری به عمل آورد.

فرماندار قم ادامه داد: دانشگاه مفید، دانشگاه قم، ۸ سوله مدیریت بحران، ۴ بقعه متبرکه و مسجد مقدس جمکران برای اسکان موقت مسافران نوروزی با آغاز بارندگی‌ها در شهر قم در نظر گرفته‌شده و مسافران نوروزی به‌طرف آن‌ها هدایت خواهند شد.

حیدری با انتقاد از وضعیت زننده برخی از مجتمع‌های بین‌راهی در ایام نوروز ابراز کرد: مجتمع‌های بین‌راهی در استقبال از زائران و مسافران نوروزی شئونات اسلامی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 75911

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75911/فرماندار-قم-وضعیت-نامطلوب-توزیع-گوشت-قرمز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir