دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : 75912
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
در پنج روز گذشته؛

تشکیل۱۰۳۰ پرونده تخلف و گران فروشی در قم

قم نيوز : رئیس صنعت قم گفت:از ۱۴ هزار بازرسی،۱۰۳۰ مورد پرونده تخلف و گران فروشی در قم تشکیل‌شده است. .
تشکیل۱۰۳۰ پرونده تخلف و گران فروشی در قم
تشکیل۱۰۳۰ پرونده تخلف و گران فروشی در قم
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در جلسه ستاد تسهیلات زائران که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، بازرسی و نظارت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را مورد توجه قرار داد و اظهارکرد: تاکنون ۱۰ هزار و ۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های عرضه توسط بازرسان سازمان صمت انجام و ۷۹۵ پرونده تخلف تشکیل‌شده است. 

وی با اشاره به بازرسی‌های مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف قم خاطرنشان کرد: در حوزه اتاق اصناف و سازمان صمت ۱۴ هزار مورد بازرسی و ۱۰۳۰ پرونده تخلف و گرانفروشی تشکیل‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گشت‌های مشترک استان را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: در حوزه گشت‌های مشترک تاکنون ۳۲ مورد بازرسی در قم انجام و برای ۳۵ مورد پرونده تخلف و سرپیچی از قانون تشکیل‌شده است

سیجانی تاکید کرد:با هرگونه تخلف و قانون‌شکنی در قم برخورد شده و پرونده قضایی برای آن تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت مستمر اکیپ‌های بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: اکیپ‌های بازرسی‌های استان در دو نوبت صبح و بعدازظهر فعال و مشغول فعالیت هستند. حجم نظارت‌های بازرسان سازمان صنعت در روز‌های گذشته بیشتر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با تاکید بر حساسیت توزیع مرغ و تنظیم بازار این محصول پرمصرف ابراز کرد: کامیون‌های حمل مرغ، این محصول را با حضور بازرسان سازمان صمت در سطح فروشگاه‌ها و مراکز عرضه استان توزیع می‌کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdxn05.yt0kf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما