کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با سفر به كشور تاجيكستان صورت گرفت

ملي‌پوش فوتسال قم در مسابقات آسياي ميانه

خبرگزاری فارس , 5 فروردين 1398 ساعت 12:02

ملي‌پوش فوتسال قم بعد از كسب مقام قهرماني رقابت‌هاي بيستمين دوره ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور براي بازي در مسابقات آسيايي ميانه راهي تاجيكستان شد.


به گزارش قم نیوز فوتسال قم در سال‌های اخیر به واسطه برخورداری از بازیکنان مستعد و توانمند علاوه بر یک تیم همیشه مدعی در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، بازیکنان زیادی در ترکیب تیم‌های مختلف لیگ برتری و دسته اولی ایران و همچنین تیم‌های خارج از کشور داشته است.

بازیکنان فوتسالیست قمی در سال‌های اخیر بازی در تیم‌های باشگاهی کشورهای روسیه، قطر و عراق را تجربه کرده‌اند و اکنون یکی از بهترین‌ها و ملی‌پوشان این رشته یعنی ابوالقاسم اروجی به تازگی راهی خارج از ایران شده تا بازی در تیمی از تیم‌های باشگاهی کشور تاجیکستان را تجربه کند.

اروجی بازیکنی است که استعداد و نبوغ خود در این رشته ورزشی را از رده‌های سنی بسیار پائین و با عضویت در ترکیب تیم باشگاهی ارم‌کیش قم به نمایش گذاشت و با این تیم در لیگ برتر باشگاه‌های ایران مورد توجه باشگاه‌های مطرح کشور نظیر گیتی‌پسند اصفهان، تاسیسات دریایی تهران و مس سونگون قرار گرفت.

این بازیکن چند سالی است که با توجه به توانایی‌های بالای خود عضو تیم ملی بزرگسالان ایران محسوب می‌شود و قهرمانی جام ملت‌های آسیا را نیز در کارنامه دارد، فوتسالیستی که اسفند ماه همراه با تیم باشگاهی خود یعنی مس سونگون ورزقان قهرمانی فصل 1397 لیگ برتر را نیز به دست آورد.

ابوالقاسم اروجی به همراه چند تن دیگر از ملی‌پوشان و بازیکنان شاخص فوتسال کشورمان نظیر حمید احمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، فرهاد فخیم و مهران رضاپور در کنار ظهیر کامیاب به عنوان مربی بازیکن راهی کشور تاجیکستان شده و با عضویت در تیم سیپر این کشور قرار است در مسابقات آسیای میانه با حضور تیم‌های باشگاهی از ترکمنستان، ازبکستان، قرقیزستان به میدان بروند.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 75916

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75916/ملي-پوش-فوتسال-قم-مسابقات-آسياي-ميانه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir