دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : 75919
منبع : خبرگزاری فارس
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مسوولان با نگاهی ملی نیروها را برای امدادرسانی به سیل‌زدگان بسیج کنند

قم نيوز : جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای از مسوولان خواست تا فارغ از توانمندی‌ها و امکانات استانی با نگاهی ملی و کلان، به بسیج نیروها و امکانات بپردازند وبرای کاهش درد و رنج هموطنان سیل زده اقدام کنند.
مسوولان با نگاهی ملی نیروها را برای امدادرسانی به سیل‌زدگان بسیج کنند
مسوولان با نگاهی ملی نیروها را برای امدادرسانی به سیل‌زدگان بسیج کنند
به گزارش قم نیوز جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه ای خواستار بسیج نیروها و امکانات کشور برای امدادرسانی به سیل زدگان شمال کشور شد.

در اطلاعیه این نهاد حوزوی آمده است: حادثه خسارت بار و دردناک سیل در استان‌های گلستان و مازندران که موجب  نابودی و و‌یرانی تعداد زیادی از خانه‌های مسکونی، زیر ساخت‌ها و مزارع شده است موجب تألم شدید گردید. برهمه مسئولین و نهادهای امدادی لازم است هرچه سریع‌تر جهت رفع آلام و جبران خسارت‌ها مجاهدانه وارد عمل شوند و از هیچ خدمتی فروگزاری نکنند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه این اطلاعیه با دعوت از همه آحاد ملت برای کمک به عزیزان حادثه دیده با هماهنگی نهادهای امدادی تصریح شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن همدردی با مردم عزیز حادثه دیده و آرزوی رحمت و مغفرت الهی برای جانباختگان این سیل سهمگین، از تمام مسئولین، مدیران و دولتمردان می‌خواهد فارغ از توانمندی‌ها و امکانات استانی با نگاهی ملی و کلان به بسیج نیروها و امکانات بپردازند وبرای کاهش درد و رنج هموطنان سیل زده اقدام کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcaoon0.49nm615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما