کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اداره کل راهداری قم: مردم از سفرهای غیرضروری طی امروز و فردا خودداری کنند

خبرگزاری ايرنا , 5 فروردين 1398 ساعت 23:57

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم در اطلاعیه ای با اشاره به بارندگی شدید در استان و احتمال آبگرفتگی، از مردم خواست از سفرهای غیرضروری در روزهای پنجم و ششم فروردین ماه خودداری کنند.


به گزارش قم نیوز در این اطلاعیه با اشاره به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر بارش باران در تمام استان طی 48 ساعت آینده و بارش برف در برخی از بخش ها، از رانندگان خواسته شده در صورت ضرورت برای انجام سفر، با سرعت مطمئن و رعایت تمام نکات ایمنی اقدام به سفر کنند.

اطلاعیه ادامه یافته است: همراه داشتن لوازم ایمنی خودرو، جعبه کمک های اولیه و پوشاک مناسب ضروری است.

اطلاعیه حاکی است: عموم افرادی که قصد مسافرت دارند از طریق سامانه ارتباطی 141، مسیرهای عبوری خود را از نظر ترافیک و وضعیت جوی رصد کرده و در ساعت یا روزهای مناسب سفر خود را آغاز کنند.

در استان قم بیش از 70 سامانه ترافیک شمار و 18 دستگاه دوربین نظارتی، اطلاعات لازم را به صورت لحظه ای و 24 ساعته به سامانه 141 ارسال می کنند.

بارندگی که از شب گذشته در قم آغاز شده کماکان ادامه دارد و طبق اعلام اداره کل هواشناسی این استان، این بارندگی تا روز فردا ادامه یافته و بارش در برخی ساعت ها در ارتفاعات استان بویژه در بخش کهک به صورت برف خواهد بود.

مدیریت بحران قم نیز در اطلاعیه ای، نسبت به احتمال سیلابی شدن مسیل ها و آبگرفتگی معابر به دلیل ناپایداری وضعیت جوی استان طی روزهای دوشنبه و سه شنبه(پنجم و ششم فروردین) هشدار داد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 75934

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75934/اداره-کل-راهداری-قم-مردم-سفرهای-غیرضروری-طی-امروز-فردا-خودداری-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir