کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد؛

اجرای طرح پاکسازی و ساماندهی سدمعبر و دستفروشان در قم/جمع‌آوری دستفروشان از بوستان‌های سطح شهر در ایام نوروز

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 6 فروردين 1398 ساعت 8:18

میرهادی از اجرای طرح پاکسازی و ساماندهی سدمعبر و دستفروشان همزمان با نوروز در شهر قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز سیدمحسن میرهادی مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های برخورد با دست‌فروشان گفت: طرح پاکسازی و ساماندهی موارد سد معبر از سطح شهر به‌ویژه پیرامون حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه کلیه نیرو‌ها و ماشین‌آلات برای رفع تخلفات شهری آماده‌باش هستند،عنوان کرد: به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و برخورد قانونی با متخلفان و عوامل سد معبر در سطح شهر به منظور رفاه حال مسافران و زائران، در مناطق هشتگانه و پیرامونی حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران این طرح اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر حضور ۳۰ اکیپ پیاده، سواره و موتوری برای برخورد با تخلفات شهری از جمله آسیب‌های اجتماعی ادامه داد: مرکز ویژه غربالگری به منظور ساماندهی افراد بلامکان، متکدی، معتاد و کودکان کار با همکاری ادارات و دستگاه‌های مختلف در این ایام فعالیت بیشتری خواهد داشت.

میرهادی به همکاری یگان‌های انتظامی در طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و متکدیان اشاره کردوافزود: طرح شناسایی و شناسنامه‌دار کردن افراد بلامکان و متکدی در قالب نرم‌افزار در قم اجرا می‌شود.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم یادآورشد:طرح جمع‌آوری و پاکسازی معابر اصلی از تابلو‌ها و بنر‌های غیرمجاز به منظور زیباسازی سیما و منظر شهری در قم اجرا می‌شود.

وی همچنین به جمع‌آوری دستفروشان از بوستان‌های سطح شهر در ایام نوروز خبر داد و عنوان کرد: سارقان و افراد سودجو در ایام نوروز در بوستان‌های سطح شهر شناسایی‌شده و در اختیار عوامل نیروی انتظامی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 75948

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75948/اجرای-طرح-پاکسازی-ساماندهی-سدمعبر-دستفروشان-قم-جمع-آوری-بوستان-های-سطح-شهر-ایام-نوروز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir