کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار قم: 30 هزار ظرفیت جدید برای اسکان مسافران پیش بینی شده است

خبرگزاری ايرنا , 6 فروردين 1398 ساعت 18:24

فرماندار قم گفت: علاوه بر 60 هزار ظرفیت اسکانی که در شهر قم وجود دارد، 30 هزار ظرفیت جدید برای اسکان اضطراری مسافران در این شهر پیش بینی شده است.


به گزارش قم نیوز مرتضی حیدری در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قم، افزود: ظرفیت های جدید به این دلیل پیش بینی شده تا اگر مسافران از شهرهایی که دچار سیلاب شده اند به قم هدایت شدند، جوابگو باشیم و از زائران پذیرایی نماییم.

وی اضافه کرد: روز گذشته اسکان در تمام بوستان های شهر ممنوع اعلام شد و زائران به اماکن مسقف هدایت شدند.
وی گفت: پس از جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در روز گذشته، آمادگی همه عوامل خدماتی، انتظامی و امدادی و وضعیت همه بخش ها، بررسی و تدابیر لازم اندیشیده شد.

حیدری ادامه داد: گزارش هایی از بخش های پنج گانه دریافت شد که خسارت های جزیی به برخی نقاط به ویژه مناطق متروکه وارد شده بود که به زودی برآورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در نقاطی که ممکن بود سیلاب به مزارع مردم آسیب برساند، با ماشین آلات سنگین مسیر آب منحرف شد.

وی همچنین با بیان این که در تامین ارزاق و کالاهای اساسی مردم مشکلی نیست، افزود: تا پایان تعطیلات میوه و مرغ به میزان کافی در بازار توزیع خواهد شد.

بارندگی که از یک شنبه شب در قم آغاز شده تا روز ششم فروردین ماه ادامه دارد و طبق اعلام اداره کل هواشناسی این استان، بارش در برخی ساعت ها در ارتفاعات استان به صورت برف خواهد بود. مدیریت بحران قم نیز در اطلاعیه ای، نسبت به احتمال سیلابی شدن مسیل ها و آبگرفتگی معابر به دلیل ناپایداری وضعیت جوی استان طی روزهای دوشنبه و سه شنبه(پنجم و ششم فروردین) هشدار داد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 75967

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75967/فرماندار-قم-30-هزار-ظرفیت-جدید-اسکان-مسافران-پیش-بینی-شده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir