کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار قم: تمام مدیران شهرداری برای مقابله با بحران در میدان هستند/آب‌گرفتگی نسبت به قبل بسیار کمتر بوده است

خبرگزاری فارس , 6 فروردين 1398 ساعت 22:18

شهردار قم گفت: تمام اکیپ‌های مدیریت شهری و مسوولان در صحنه هستند تا در حد کامل از بحران عبور کنیم.


به گزارش قم نیوز سیدمرتضی سقائیان‌نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به اطلاعاتی که از هواشناسی به دست آمده بود پیش بینی‌های لازم از روزهای قبل برای مقابله با بارش شدید باران صورت گرفته بود گفت: از صبح دیروز تمام بخش‌های شهرداری با توجه به تجارب قبل آمادگی لازم را داشتند و جلسات فوق‌العاده کمیته بحران تشکیل شد و رودخانه و پارکینگ‌های آن تخلیه شد.

وی با اشاره به بارش بیش از 25 میلیمتر باران در روز گذشته تصریح کرد: در حال حاضر هیچ‌ مشکلی از نظر بارندگی برای داخل شهر به وجود نیامده است؛ فقط شب گذشته بخشی از آب که به سمت پردیسان می‌رفت به سمت بوستان غدیر منحرف شد و تاکید ما بر این است که آب به سمت شهر نرود.

شهردار قم با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مکانیزه مدیریت شهری امکانات خود را آماده کرده‌اند تا مسیر آب را سد کرده و منحرف کنند افزود: تمام اکیپ‌های مدیریت شهری و مسوولان در صحنه هستند تا در حد کامل از بحران عبور کنیم.

وی تنها مشکل داخل شهر را در تونل غدیر عنوان کرد و افزود: وقتی این حجم بارندگی صورت می‌گیرد قاعدتا در بخش‌هایی آب‌گرفتگی خواهیم داشت اما تمام تلاش بر این بود که مشکلات نسبت به قبل بسیار کمتر باشد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 75975

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75975/شهردار-قم-تمام-مدیران-شهرداری-مقابله-بحران-میدان-هستند-آب-گرفتگی-نسبت-قبل-بسیار-کمتر-بوده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir