چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۲
کد مطلب : 76010
منبع : خبرگزاری ايرنا

پنج هزار تن از مردم قم در راهیان نور شرکت می کنند

قم نيوز : مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم گفت: پنج هزار تن از قشرهای مختلف مردم این استان در اردوهای نوروزی راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور می یابند.
پنج هزار تن از مردم قم در راهیان نور شرکت می کنند
پنج هزار تن از مردم قم در راهیان نور شرکت می کنند
به گزارش قم نیوز سرهنگ پاسدار ابوالفضل قدیری بیان کرد: حرکت کاروان های راهیان نور از نهم اسفندماه سال گذشته با اعزام کاروان های دانشجویی آغاز شد و حدود 2 هزار تن از دانشجویان استان تا 24 اسفندماه به مناطق عملیاتی و یادمان شهدا در جنوب کشور اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از آن اعزام کاروان های عمومی آغاز شد و علاقه مندانی که برای حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور در پایگاه های بسیج محلات و مساجد ثبت نام کرده بودند، به این مناطق اعزام شدند و این روند همچنان ادامه دارد.

قدیری با اشاره به این که مدت اقامت کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی چهار روز است، گفت: اعزام کاروان های راهیان نور از قم بنابر برنامه ریزی های انجام شده تا 13 فروردین ماه ادامه دارد و آخرین کاروان شانزدهم فروردین ماه به قم بازمی گردد.

وی افزود: کاروان های راهیان نور قم در مدت حضور خود در جنوب کشور، با اماکن استقرار لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) در مناطق عملیاتی مختلف و جان فشانی رزمندگان استان آشنا می شوند.

وی بیان کرد: حضور در مناطق عملیاتی فکه، شلمچه، هویزه، طلائیه و شرکت در رزمایش رزمی فرهنگی از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای کاروان های راهیان نور است.

مسئول راهیان نور سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم گفت: در برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده برای کاروان های راهیان نور مباحثی همچون تبیین ارزش های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مسائل اعتقادی و معنوی براساس سیره شهدا و روایتگری مجاهدت های رزمندگان اسلام، مورد توجه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: همچنین امکان حضور خانواده ها با خودرو شخصی از قم در مناطق عملیاتی جنوب کشور فراهم است و در این رابطه بر اساس ظرفیت های موجود ثبت نام و پذیرش علاقه مندان انجام شده است.

وی ادامه داد: امسال تقاضا برای حضور در مناطق عملیاتی به وسیله خودرو شخصی، نسبت به سال قبل صد درصد افزایش داشته است و در نهایت یک هزار و 500 تن در قالب 400 دستگاه خودرو سواری از قم در این مناطق حضور پیدا می کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdzz05.yt09f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما